Hornbæk....nogen der kender området...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ha ha Alme   Gosh  Hornbæk er heldigvis meget hyggeligere .

Græsted var bare et par huse og en mark, som jeg husker det...er 13 år siden jeg gik fra ham manden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Græsted var bare et par huse og en mark, som jeg husker det...er 13 år siden jeg gik fra ham manden..

Hov hov , du glemmer min venindes frisør salon 

Anmeld

12. maj 2011

betski

Eva. skriver:

skal i sommerhus deroppe i weekenden...er der noget at se deroppe, et sted man skal tage ud at spise....er der noget spændende at opleve eller skal man bare gå lange romantiske ture ved havet og nyde rødvin, god mad og skrive bachelor?

Åh der er så skønt i Hornbæk. Savner det. Nød at kører til Hornbæk og købe en lækker lækker is og gå en tur på stranden. Mht spisesteder så har jeg vist aldrig spist fint der. Har vist kun spist på caféen der ligger lige op til stranden ved siden af minigolf banerne. Hyggeligt sted

Rigtig god tur

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

duddi. skriver:

Åh der er så skønt i Hornbæk. Savner det. Nød at kører til Hornbæk og købe en lækker lækker is og gå en tur på stranden. Mht spisesteder så har jeg vist aldrig spist fint der. Har vist kun spist på caféen der ligger lige op til stranden ved siden af minigolf banerne. Hyggeligt sted

Rigtig god tur

Tusind tak, smukke... jeg bør nok ikke spise is...

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Hov hov , du glemmer min venindes frisør salon 

hehe..har du en veninde der er frisør deroppe...

Anmeld

12. maj 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

hehe..har du en veninde der er frisør deroppe...

Ja i Græsted hovedgade

Hun ejer frisør klippen , også et besøg værd he he

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ja i Græsted hovedgade

Hun ejer frisør klippen , også et besøg værd he he

hehe...sjovt...så kender hun nok min x og hans familie...det er jo en bette by..

Anmeld

12. maj 2011

Kay

nu kender jeg jo ik din musik stil... men hvis det er denne weekend... så er der konsert med burhan G fredag aften i gilleleje... og ellers ja så er både hornbæk og gilleleje bare fantastisk hyggelige

Anmeld

12. maj 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

hehe...sjovt...så kender hun nok min x og hans familie...det er jo en bette by..

Måske   Hun er jo frisør så ved nærmest alt   Hun er dog ikke født deroppe , fatter ikke hun kunne forlade dejlige Hillerød til fordel for Græsted

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Kay skriver:

nu kender jeg jo ik din musik stil... men hvis det er denne weekend... så er der konsert med burhan G fredag aften i gilleleje... og ellers ja så er både hornbæk og gilleleje bare fantastisk hyggelige

Ej, sådan noget udendørs eller...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.