Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal i sommerhus deroppe i weekenden...er der noget at se deroppe, et sted man skal tage ud at spise....er der noget spændende at opleve eller skal man bare gå lange romantiske ture ved havet og nyde rødvin, god mad og skrive bachelor?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Restaurant Oliva
jacqueline84 skriver: Restaurant Oliva
Tak...
Eva. skriver: skal i sommerhus deroppe i weekenden...er der noget at se deroppe, et sted man skal tage ud at spise....er der noget spændende at opleve eller skal man bare gå lange romantiske ture ved havet og nyde rødvin, god mad og skrive bachelor?
Hmmm Tegners museum ikke så langt derfra
Muffi<3 skriver: Hmmm Tegners museum ikke så langt derfra
Tak.. jeg elsker bare museer og det gør vi vidst begge der skal afsted...så det må vi ud og opleve.-..tak..
Eva. skriver: Tak.. jeg elsker bare museer og det gør vi vidst begge der skal afsted...så det må vi ud og opleve.-..tak..
Tegners museum er et meget specielt område men hyggeligt Gilleleje havn er også et besøg værd , meget hyggelig havn .
Muffi<3 skriver: Tegners museum er et meget specielt område men hyggeligt Gilleleje havn er også et besøg værd , meget hyggelig havn .
Åhh, ja, deroppe har jeg da været en del, engang...min xxxx kom fra græsted...
Eva. skriver: Åhh, ja, deroppe har jeg da været en del, engang...min xxxx kom fra græsted...
Ha ha Græsted er døden
Muffi<3 skriver: Ha ha Græsted er døden
Det var min x også...
Han var vokset op i Alme men boede hernede på sydsjælland...
Eva. skriver: Det var min x også... Han var vokset op i Alme men boede hernede på sydsjælland...
Ha ha Alme Gosh Hornbæk er heldigvis meget hyggeligere .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128