Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har et hvidt elatisk bælte hvor det lukkes sammen med nogle blade foran.
Og så har jeg også nogle stiletter i str 39.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Æv æv! Har ellers 2-3 par stiletter jeg gerne vil af med, men de bliver for små til dig. De er maks en lille 38
Æv æv! Har ellers 2-3 par stiletter jeg gerne vil af med, men de bliver for små til dig. De er maks en lille 38
øv ja desv :-(
MissGeoh skriver: Jeg har et hvidt elatisk bælte hvor det lukkes sammen med nogle blade foran. Og så har jeg også nogle stiletter i str 39.
Hva skal du have for bæltet
JuliaNielsen skriver: h6m ja selvfølgelig, stupid me
h6m ja selvfølgelig, stupid me
Hehe
JuliaNielsen skriver: Hva skal du have for bæltet
Mener jeg gav 200 kr for det i sin tid.. Men hvad siger du til 60 kr plus porto?
JuliaNielsen skriver: øv ja desv :-(
Men lavede da lige en søgning for dig! http://www.dba.dk/soeg/?soeg=stiletter+str+40 - der er faktisk en del! og så er der jo også www.guloggratis.dk
MissGeoh skriver: Mener jeg gav 200 kr for det i sin tid.. Men hvad siger du til 60 kr plus porto?
Kan du sende billede ?
JuliaNielsen skriver: Kan du sende billede ?
Det ligger pakket ned i kælderen og vil kun finde det frem hvis det skal sælges.. Men skal se om jeg kan finde et billede af det..
MissGeoh skriver: Det ligger pakket ned i kælderen og vil kun finde det frem hvis det skal sælges.. Men skal se om jeg kan finde et billede af det..
Super
JuliaNielsen skriver: Super
Jeg kan desværre ikke finde noget billede, men det er bare sådan et hvid elastik bælte med et blad i hver ende, som man bare kan klikke sammen..
Jeg har også et sølv flet bælte med et stort bælte foran..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128