Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej.
Er der nogle der tilfældigvis har et mavebælte til salg til den større pige (Gravide) ..? Og nogle pæne højhælede sko eller sandaler ?
Kramze
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JuliaNielsen skriver: Heej. Er der nogle der tilfældigvis har et mavebælte til salg til den større pige (Gravide) ..? Og nogle pæne højhælede sko eller sandaler ? Kramze
Slet ingen ?
JuliaNielsen skriver: Slet ingen ?
Hvis du har en butik der hedder Creme fraich i nærheden af dig.. Så kan man tit på mavebælter derinde , hvor der er elastik i , så maven sagtens kan være der
CelinasMoarh skriver: Hvis du har en butik der hedder Creme fraich i nærheden af dig.. Så kan man tit på mavebælter derinde , hvor der er elastik i , så maven sagtens kan være der
Puha, den har jeg aldrig hørt om
JuliaNielsen skriver: Puha, den har jeg aldrig hørt om
årh , har dog heller ike set den i jylland , men flere steder her på Sjælland.!!
H&M plejer da også at have nogle
Hvad størrelse er dine fødder?
Dinna88 skriver: Hvad størrelse er dine fødder?
39-40
CelinasMoarh skriver: årh , har dog heller ike set den i jylland , men flere steder her på Sjælland.!! H&M plejer da også at have nogle
h6m ja selvfølgelig, stupid me
JuliaNielsen skriver: 39-40
Æv æv! Har ellers 2-3 par stiletter jeg gerne vil af med, men de bliver for små til dig. De er maks en lille 38
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128