Familie, venner, kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MissGeoh skriver:

Sidder og diskuterre med en om hvordan rækkefølgen er i forhold til familie, venner og kæreste..

Hvordan mener i det er eller bør være?

Ville du være tilfreds med at være 3'er i et forhold?

Det med at venner er vigtigere end kæresten, det er vel mest sådan noget man skal mene som teenager fordi kærester kommer og går i den alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Guldet

Her er min mand også min familie.. så her hedder det helt klart

1 familie 2 venner

Anmeld

12. maj 2011

Lisbeth85

Altså alt med måde.. men jeg har stemt familie, kæreste, venner... mine venner betyder RIGTIG meget for mig, og jeg vil have dem at se ofte, selvom kæresten er der... Men jeg vil da vælge ham oftest

Anmeld

12. maj 2011

Lou87

MissGeoh skriver:

Sidder og diskuterre med en om hvordan rækkefølgen er i forhold til familie, venner og kæreste..

Da jeg var yngre og det "bare" var en kæreste..
Der stod kæreste sådan lidt efter venner hvis det var gamle venner.

Men i dag der ser jeg min kæreste som en del af min familie, og vi er jo selv en lille familie nu - da vi har barn sammen.

Så der er det KLART vennerne til sidst.
Men jeg sørger for heller ikk og glemme dem, da det ikke er fair overfor dem jo Der er bare ikk li altid tid og overskud til mere end ens egne herhjemme.. Og er glad for de venner jeg har forstår det.

Anmeld

12. maj 2011

hekran

I min verden hedder det mand, familie, venner 

Anmeld

17. maj 2011

Dustmuz

jeg vil til hver en tid mene at venner har større betydning end en kæreste.
Da rigtige venner (og ikke bare bekendte) vil være der igennem tykt og tyndt, om du så lå og knaldede naboens Dame, selvom hun var gift, og du selv havde kæreste..

Da ville en kæreste nok ikke lige være så begejstret for, hvorimod en ven ville være der alligevel..

samtidig, så vil jeg da også anse min kæreste værende familie..

Så det er jo lidt et Dillemma, alt efter hvordan man vender og drejer det.

For enhver med respekt for sig selv (min mening) holder sig på måtten, nok samle appetit ude, men spise hjemme.

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Er ens kæreste ikke ens familie...? altså når man er sammen er man vel hinandens familie...og mine venner er lige så nære som min familie...

Jeg har ikke brug for at stille det op sådan, dem jeg elsker er alle samme vigtige og jeg har aldrig stået der hvor jeg skulle rede den ene frem for den anden og regner da heller aldrig med det...det eneste jeg ved og der ikke kan ændres på det er at mine børn går før alt andet i mit liv.

Anmeld

17. maj 2011

DK

Her er det: Kæresten (altså som i vores lille kernefamilie herhjemme inkl. vores børn), familie (vores forældre, søskende osv) og venner.

Anmeld

17. maj 2011

twinny

kæreste, familie også venner..

Anmeld

17. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Eva. skriver:

Er ens kæreste ikke ens familie...? altså når man er sammen er man vel hinandens familie...og mine venner er lige så nære som min familie...

Jeg har ikke brug for at stille det op sådan, dem jeg elsker er alle samme vigtige og jeg har aldrig stået der hvor jeg skulle rede den ene frem for den anden og regner da heller aldrig med det...det eneste jeg ved og der ikke kan ændres på det er at mine børn går før alt andet i mit liv.

enig...

Sad og tænkte over hvad jeg skulle skrive, men jeg kan kun komme i tanke om, at de mennesker, som jeg omgiver mig af, kommer i samme række... familie + venner... Kæresten er her i huset familie, men min veninde er også familie.. vi kalder hinanden søstre.... vi har gennemgået mange kriser i gennem mange år... så hun er og blir ligeså vigtig som familie og det tænker jeg alle mine venner gør.. altså dem, som jeg har valgt skal være en del af mig....

Men en ting er helt sikker... mine børn går forud for ALLE..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.