Familie, venner, kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Dinna88

Iih..

Jeg tænker mere.. Hvis man ikke er gift så er man jo ikke familie familie.. bum bum..

Men hvis man er gift, så er man jo mere familie end når man bare er kærester..

Åååh.. :/

Nogle mennesker bliver jo aldrig gift. Mine forældre var sammen i 25 år, fik tre børn, men var aldrig gift. 

Min kæreste er helt sikkert en del af min familie, og vi bor ikke en gang sammen. (Vi ville dog, hvis vi kunne) Så sådan synes jeg ikke man kan se på det

Så for mig er det familie - venner. Og under familie er min kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

MissGeoh

Det er jo ikke fordi jeg vil debattere om hvorvidt man mener om kæreste er familie eller ej.. 

MEN kommer jeres venner før jeres mand/kæreste..?!

Anmeld

12. maj 2011

KarinaIda

For mig hører kæresten ind under familie, så her hedder det:

Familie/kæreste og venner

Anmeld

12. maj 2011

Frøken J.

MissGeoh skriver:

Iih..

Jeg tænker mere.. Hvis man ikke er gift så er man jo ikke familie familie.. bum bum..

Men hvis man er gift, så er man jo mere familie end når man bare er kærester..

Åååh.. :/

Sådan ser jeg det ikke Synes ikke man er mere i familie, fordi man er gift. Ægteskab er smukt, og en dag skal vi også giftes til et smukt bryllup, men teknisk set er det jo bare tekniske detaljer. Det bliver man jo ikke mere i familie af af den årsag

Anmeld

12. maj 2011

Frøken J.

MissGeoh skriver:

Det er jo ikke fordi jeg vil debattere om hvorvidt man mener om kæreste er familie eller ej.. 

Absolut ikke

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

metteswn skriver:

jeg tænker lidt at i min verden er kæreste og familie det samme.

Det tænker jeg også! For min kæreste er det tætteste jeg har.

Og derefter mine forældre og mine nærmeste venner. Synes det er svært at stille det på række

Anmeld

12. maj 2011

CamillaValby

Secrets skriver:

For mig er det familie, kæreste og venner, men for mig hører kæresten også ind under familie. Jeg ved godt nogen siger, at forhold er midlertidige og venskaber er for evigt, men det er nu ikke det jeg personligt har oplevet gennem livet. Desuden synes jeg, det er lidt noget andet, når man er i et voksent forhold med manden man planlægger at bruge resten af sine dage med. Jeg synes vores lille familie er det allervigtigste (altså inklusive vores respektive familier), og venner er for mig derudover. Men som sagt, det kan være pga. de dårlige oplevelser jeg har haft angående venskaber

Lige mine ord

Anmeld

12. maj 2011

MorEllen

MissGeoh skriver:

Hvis man "kun" er kærester, synes jeg rækkefølgen skal være sådan: kæreste - familie - venner. Sådan synes jeg det skal være hvis man vil at forholdet til kæresten skal vare Ens familie er der jo altid, uansett hvad der sker, og venner bør forstå at man prioriterer at være sammen med kæresten... mener nu jeg 

Anmeld

12. maj 2011

2721

Altså jeg tænker når man har barn med sin kæreste er det ens familie, så for mig ville det være kæresten/barn, venner og anden familie, men er heller ikke tæt på min familie.

Anmeld

12. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MissGeoh skriver:

Sidder og diskuterre med en om hvordan rækkefølgen er i forhold til familie, venner og kæreste..

Hvordan mener i det er eller bør være?

Ville du være tilfreds med at være 3'er i et forhold?

Hvis man er i et seriøst forhold og bor sammen med kæresten, så er han vel den nærmeste familie. Min familie tæller ihvertfald først og fremmest min  kæreste og vores børn, derefter min mor og søskende og så venner til sidst.

Men er han bare en flirt/useriøst kæreste kommer han først efter vennerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.