Tør ikke tro, eller håbe noget :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

håber så meget du er gravid..jeg har godt nok haft mange test med såkaldte fordampningsstreger på ala din (måske din er tydligere men kan ikke helt se det på billederne). Prøv at køb en clearblue digital. Den skriver garvid eller ikke gravid og skulle kunne bruges også få dage før forventet mens.

for at den er der

Forventer heller ikke der er noget, men gud jeg ønsker det, synes virkelig det vores tur nu...

Men, hvorfor og hvordan kommer de der fordamningsstreger? det har jeg ikke hørt før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Sof

Anonym skriver:

Tak Sof.. Det gav da LIDT håb...

Men jeg kan godt forvente den er falsk positiv..

Jeg har aldrig oplevet en falsk positiv lige meget hvor længe den har ligget og derfor var jeg bestemt heller ikke i tvivl om at den var positiv selvom den havde ligget i 2 timer og min test kunne der ikke fanges billeder af, men jeg har hørt om flere der har prøvet at teste falsk positiv, jeg troede bare det var når stregen var grå (skyggestreg) og ikke svag rosa, men hvad ved jeg, har jo ikke prøvet det 

Håber inderligt at du er gravid og I har klaret den selv

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeg har aldrig oplevet en falsk positiv lige meget hvor længe den har ligget og derfor var jeg bestemt heller ikke i tvivl om at den var positiv selvom den havde ligget i 2 timer og min test kunne der ikke fanges billeder af, men jeg har hørt om flere der har prøvet at teste falsk positiv, jeg troede bare det var når stregen var grå (skyggestreg) og ikke svag rosa, men hvad ved jeg, har jo ikke prøvet det 

Håber inderligt at du er gravid og I har klaret den selv

Ja, det ved jeg så ikke, den er svag rosa den her..

Håber da så meget, for vi burde også kunne selv, da jeg ikke fejler noget, men min mand har let nedsat..

SÅ det ville være rart.

Har hele morgenen haft trykken dernede, lette mens agtige smerter også alligevel ikke helt det samme og ja, årg... bliver sindssyg af at vente og vente...

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

Puuuha, du må være et tålmodigt menneske!!! Jeg havde testet 27 gange til hvis jeg var dig 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Puuuha, du må være et tålmodigt menneske!!! Jeg havde testet 27 gange til hvis jeg var dig 

Jeg er MEGET tålmodig, dog ikke hvad det her angår. Men, min mand har jo ret i at det var bedst at vente til lørdag.. SÅ jeg prøver at mig selv nede og siger, jeg er IKKE gravid, og min mens kommer om lidt.... Så bliver jeg jo helt op at køre hvis vi er så heldige, men tester imorgen tidlig Og lader den lægge 10 min.

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

Anonym skriver:

Jeg er MEGET tålmodig, dog ikke hvad det her angår. Men, min mand har jo ret i at det var bedst at vente til lørdag.. SÅ jeg prøver at mig selv nede og siger, jeg er IKKE gravid, og min mens kommer om lidt.... Så bliver jeg jo helt op at køre hvis vi er så heldige, men tester imorgen tidlig Og lader den lægge 10 min.

NEJ, du må ikke lade den ligge i 10 minutter, så er den ugyldig!!!  5 minutter - PRÆCIS!!! Sæt et stopur til!!! 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

NEJ, du må ikke lade den ligge i 10 minutter, så er den ugyldig!!!  5 minutter - PRÆCIS!!! Sæt et stopur til!!! 

Nårh

5 min, lader vi den lægge, go holder øje med uret..

Nu skal den baby bare komme, så meget som vi har hygget os, vi gav den bare gas og tænkte, så gør vi det sku hver dag, selvom de anbefaler hver anden, men der skete jo ikke noget, så var der en der sagde at den måske blev bedre, ved at blive tomt hver dag, altså sæden,så det måtte vi jo prøve

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

Anonym skriver:

Nårh

5 min, lader vi den lægge, go holder øje med uret..

Nu skal den baby bare komme, så meget som vi har hygget os, vi gav den bare gas og tænkte, så gør vi det sku hver dag, selvom de anbefaler hver anden, men der skete jo ikke noget, så var der en der sagde at den måske blev bedre, ved at blive tomt hver dag, altså sæden,så det måtte vi jo prøve

Jeg er sikker på det nok skal gå godt 

Anmeld

13. maj 2011

baby84

Forventer heller ikke der er noget, men gud jeg ønsker det, synes virkelig det vores tur nu...

Men, hvorfor og hvordan kommer de der fordamningsstreger? det har jeg ikke hørt før..

kan ikke huske det engelske ord for fordampningsstreg, men da jeg googlede det fand jeg masser billeder af tests som lignede min med en svag streg. det er desværre et kendt fænomen ;(

Anmeld

13. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Ja, jeg tør ikke tro eller håbe på noget, jeg ønsker kun...

Jeg var til gyn. i mandags og få nabbet noget af, til en prøve og hun siger så at jeg godt kan bløde et par dage.

Hun siger også hbun kan se en masse fine små æg, så jeg er sidst i en cyklus. Og hun har ret Jeg skal have mens mellem 26 og 31 dage, som regel på 31 dagen. Idag er jeg på 27. dagen. Og jeg skulle have taget blodprøver til vi skal i fertelitetsopstart på tirsdag ( vi har prøvet i 18 mdr), men hun siger så, at jeg lige skal teste samme morgen som jeg skal have taget blodprøver, og jeg vidste ikke om det blev idag eller imorgen, så valgte og teste her til morgen. Har haft brunt udflåd tirsdag, onsdag og idag, og har døjet med mange store mens smerter siden mandag morgen.

Men, jeg teste så, og efter 2 min uden jeg kunne se noget, smed jeg den bbare ud, vi havde lidt travlt og jeg gad ikke glo på den, da den jo altid bare er skide negativ altså.

Men, da jeg kommer hjem, tænker jeg så, hmm, jeg kunne jo godt kigge, ligesom jeg plejer ( jeg tosset - jeg kan godt kigge på en test der er 12 timer gammel, bare for at påminde mig den er negativ) men idag da jeg kom hjem, så den sådan her ud.

Hvad skal det betyde altså??? Stregen er ikke tydelig, men den er der altså. Den er svag positiv.

Jeg tror bare ikke på at jeg gravid.. Har da små tegn, men ja...

Vores kamera er godt nok ikke godt til alle slags billeder

Vi står og skal igang med insimination i næste mdr. Vi skulle jo til opstart i næste uge..

er det sådan en digitaltest du har skildt ad??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.