Ja, jeg tør ikke tro eller håbe på noget, jeg ønsker kun...
Jeg var til gyn. i mandags og få nabbet noget af, til en prøve og hun siger så at jeg godt kan bløde et par dage.
Hun siger også hbun kan se en masse fine små æg, så jeg er sidst i en cyklus. Og hun har ret
Jeg skal have mens mellem 26 og 31 dage, som regel på 31 dagen. Idag er jeg på 27. dagen. Og jeg skulle have taget blodprøver til vi skal i fertelitetsopstart på tirsdag ( vi har prøvet i 18 mdr), men hun siger så, at jeg lige skal teste samme morgen som jeg skal have taget blodprøver, og jeg vidste ikke om det blev idag eller imorgen, så valgte og teste her til morgen. Har haft brunt udflåd tirsdag, onsdag og idag, og har døjet med mange store mens smerter siden mandag morgen.
Men, jeg teste så, og efter 2 min uden jeg kunne se noget, smed jeg den bbare ud, vi havde lidt travlt og jeg gad ikke glo på den, da den jo altid bare er skide negativ altså.
Men, da jeg kommer hjem, tænker jeg så, hmm, jeg kunne jo godt kigge, ligesom jeg plejer ( jeg tosset - jeg kan godt kigge på en test der er 12 timer gammel, bare for at påminde mig den er negativ) men idag da jeg kom hjem, så den sådan her ud.
Hvad skal det betyde altså??? Stregen er ikke tydelig, men den er der altså. Den er svag positiv.
Jeg tror bare ikke på at jeg gravid..
Har da små tegn, men ja...
Vores kamera er godt nok ikke godt til alle slags billeder 
Vi står og skal igang med insimination i næste mdr. Vi skulle jo til opstart i næste uge..