3,5 uge til termin og har det meget underligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Hailiesmom11

michelledam skriver:

det er simpelthen så træls... men hvad fanden det er jo heldigvis snart overstået

Ja det tænker jeg også  og skal muligvis ikke gå over tid hvis jeg skal sættes i gang så det er dejligt nok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Mother-love

Wulffi89 skriver:

Ja det tænker jeg også  og skal muligvis ikke gå over tid hvis jeg skal sættes i gang så det er dejligt nok...

åhh det er da super dejligt.. jeg håber også på at vores kommer ud før.. skal op på tirsdag og snakke med en læge omkring kejsersnit og om hun kan komme ud før. pga jeg har et piskesmæld der spasser helt af nu pga den store vægt jeg har fået på mig... så jeg er så spændt på at høre hvad lægen siger på tirsdag

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

michelledam skriver:

åhh det er da super dejligt.. jeg håber også på at vores kommer ud før.. skal op på tirsdag og snakke med en læge omkring kejsersnit og om hun kan komme ud før. pga jeg har et piskesmæld der spasser helt af nu pga den store vægt jeg har fået på mig... så jeg er så spændt på at høre hvad lægen siger på tirsdag

Ja vi skal til jordmor på mandag og hvis hun skyder hende omkring de 3300-3400 gr i uge 38 så skal vi op og scannes for at være sikker og så skal jeg måske sættes igang før tid

Anmeld

12. maj 2011

Mother-love

Wulffi89 skriver:

Ja vi skal til jordmor på mandag og hvis hun skyder hende omkring de 3300-3400 gr i uge 38 så skal vi op og scannes for at være sikker og så skal jeg måske sættes igang før tid

dejligt jeg krydser fingre..vi venter os også en ordentlig basse.. hun vejer ca en 3400 nu og jeg er jo i uge 36+0...

Anmeld

12. maj 2011

meem

Sådan har jeg haft det siden uge 34+ ca...

Er idag 37+1 og det ser ikke ud til der sker noget foreløbig

Anmeld

12. maj 2011

Chr-Hei

Puha hvor kan jeg godt følge jer piger... Er selv 37+1 idag og føler jeg er ved aat dø og mangler min nattesøvn... Har været til jordemoder idag og hun kunne konstaterer at min basse ligger rigtigt langt nede og hun tror jeg har født indenfor en uge så det kan nemt være en optakt (:

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

michelledam skriver:

dejligt jeg krydser fingre..vi venter os også en ordentlig basse.. hun vejer ca en 3400 nu og jeg er jo i uge 36+0...

Det er også meget muligt hun er større end det jeg har skrevet, for aner ikke hvor stor hun er lige nu.. i sidste uge var hun 2800-2900 g ca dvs sidste mandag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.