3,5 uge til termin og har det meget underligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Hailiesmom11

Som overskriften siger så er jeg godt højgravid efterhånden 36+4 og de sidste par dage har jeg haft det mærkeligt, det føles som en omgang influenza plus at jeg har fået utroligt ondt i lænden mere end jeg har haft indtil nu, min appetit er også nedsat.. Kan jeg være ved at gøre klar til at snart skulle føde eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

TheLittleOne

Hopper lige med her... Jeg er 36+5 og har det på samme måde!

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

TheLittleOne skriver:

Hopper lige med her... Jeg er 36+5 og har det på samme måde!

Det er bare helt i orden

Anmeld

12. maj 2011

misse198

jeg hopper også med på den, har det selv helt på samme måde og er bare så træt hele tiden.. jeg er 36 plus 6

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

12. maj 2011

hekran

36+1 her og ville ønske jeg havde det sådan  Tror jeg til tider ønsketænker veer, fordi jeg er ved at være så træt af træthed og underskud.

Hold øjne med, om der er lidt blødning eller hvordan dine plukveer opfører sig. Held og lykke til jer allesammen!

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

Marita skriver:

36+1 her og ville ønske jeg havde det sådan  Tror jeg til tider ønsketænker veer, fordi jeg er ved at være så træt af træthed og underskud.

Hold øjne med, om der er lidt blødning eller hvordan dine plukveer opfører sig. Held og lykke til jer allesammen!

Jeg har et par plukveer hver dag, men ingen rødlig udflåd endnu, men har tilgengæld fået meget mere end jeg nogensinde har haft.. men jeg holder øje og tro mig det gør manden også

Anmeld

12. maj 2011

Mother-love

Wulffi89 skriver:

Som overskriften siger så er jeg godt højgravid efterhånden 36+4 og de sidste par dage har jeg haft det mærkeligt, det føles som en omgang influenza plus at jeg har fået utroligt ondt i lænden mere end jeg har haft indtil nu, min appetit er også nedsat.. Kan jeg være ved at gøre klar til at snart skulle føde eller?

tror det er meget normalt. for sådan har jeg også haft det i en uge nu.. og har mange plukveer. og meget øget halsbrand..

hilsen michelle 36+0

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

michelledam skriver:

tror det er meget normalt. for sådan har jeg også haft det i en uge nu.. og har mange plukveer. og meget øget halsbrand..

hilsen michelle 36+0

Ja halsbranden er også kommet rigtig meget i løbet af de sidste par dage...

Anmeld

12. maj 2011

Mother-love

Wulffi89 skriver:

Ja halsbranden er også kommet rigtig meget i løbet af de sidste par dage...

det er simpelthen så træls... men hvad fanden det er jo heldigvis snart overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.