graviditets myter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

4kløver

anetteb skriver:

hvis barnet har meget hår, får mán halsbrænd.

LOL mine har ikke haft noget hår og jeg har haft meget halsbrænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

hekran

Den med parfumen og make-uppen er nu heller ikke nogen myte, men nogle gode retningslinier for at undgå unødvendige kemikalier og hormonforstyrrede dikkedarer. Men alt med måde, vel 

Anmeld

12. maj 2011

modesty

Marita skriver:

Den med parfumen og make-uppen er nu heller ikke nogen myte, men nogle gode retningslinier for at undgå unødvendige kemikalier og hormonforstyrrede dikkedarer. Men alt med måde, vel 

X2

Det er ganske vist at risikoen for at dit barn får allergier eller astma er større hvis du bruger parfume og make-up.

Fra miljøstyrelsen: http://www.babykemi.dk/?id=147

Anmeld

12. maj 2011

Majeha

Dadler kan sætte fødslen igang.

Dog gik jeg i fødsel efter at have spist  ½ kilo 4 uger før tid Men det var nok mere en tilfældighed.

Og så den med stærk mad

Og engelsk sovs. Føj

Anmeld

12. maj 2011

Ludo

Nu er jeg ikke selv ryger men alle siger at hvis man ryger får man små børn og hvis man ikke ryger så far man store børn...

Jeg har aldrig røget men har fået 2 små børn så tror ikke på den myte..

Må ikke strække hænderne over hovedet for så få baby navlestreng rundt om halsen..

Anmeld

12. maj 2011

modesty

Ludo skriver:

Nu er jeg ikke selv ryger men alle siger at hvis man ryger får man små børn og hvis man ikke ryger så far man store børn...

Jeg har aldrig røget men har fået 2 små børn så tror ikke på den myte..

Må ikke strække hænderne over hovedet for så få baby navlestreng rundt om halsen..

Der er jo ikke nogen der siger at man ikke kan få små børn selvom man er ikke-ryger. Blot at rygere får mindre børn end ikke-rygere i gennemsnit. Det er ikke en myte, men et faktum.

http://www.lungeforening.dk/default.aspx?pageid=572

"Børn født af rygere vejer i gennemsnit 250 gram mindre, end børn af ikke-rygere. Rygere får dobbelt så hyppigt børn under 2500 gram i forhold til ikke-rygere. 
Alt på barnet bliver mindre, hvis man ryger, også organerne (hjerne, lunge nyrer osv.)" 

Anmeld

12. maj 2011

A.

Pernille08 skriver:

Du må ikk få barnevogn hjem . Du må ikke redde sengen inden i er kommet hjem med den lille .
Du må ikke spise lever

det emd lever er ikke en myte  det kan skade foster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.