Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pernille08 skriver: Du må ikk få barnevogn hjem . Du må ikke redde sengen inden i er kommet hjem med den lille . Du må ikke spise lever
Du må ikk få barnevogn hjem . Du må ikke redde sengen inden i er kommet hjem med den lille . Du må ikke spise lever
Den med at rede sengen inden man kommer hjem er vidst mere overtro end "ammestuesnak" medmindre man synes de to ting er det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: nemlig. for der er dælme mange sjove myter hvis man ikke må hoppe, så undre jeg mig da lidt over at de kan finde på at bede en om det til scanning for at få vendt babyen
nemlig. for der er dælme mange sjove myter
hvis man ikke må hoppe, så undre jeg mig da lidt over at de kan finde på at bede en om det til scanning for at få vendt babyen
Ja jeg har også skulle ryste og hoppe til scanning hehe og bebsen har det stadig perfekt!
Fenja09 skriver: Ja jeg har også skulle ryste og hoppe til scanning hehe og bebsen har det stadig perfekt!
det var godt - men ja, myter er altid sjove
anetteb skriver: det var godt - men ja, myter er altid sjove
Ja, og der er masser af dem
Fenja09 skriver: Ja, og der er masser af dem
nemlig
Hvis barnet har meget hår, så får du meget kvalme.
Men nogle af de ting I skriver er altså ikke myter. F.eks den med lever. Hvert fald hvis man følger sundhedsstyrelsens vejledninger
hvis barnet har meget hår, får mán halsbrænd.
anetteb skriver: hvis barnet har meget hår, får mán halsbrænd.
Så kommer min bebs ud med kæmpe afromanke!!
Hah den virker hvert fald ikke Min baby var total skallet ved fødslen, og er det stadig (han er nu 5 mdr )
og jeg led VIRKELIG af halsbrand..
Mor010711 skriver: Så kommer min bebs ud med kæmpe afromanke!!
hahahha.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128