social & sundheds acc ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa piger

Der må være nogen af jer herinde som er uddannet social og sundheds acc.

Jeg har bestemt at det er det jeg skal når jeg er færdig med min barsel engang om lidt over et år.

Men vil rigtig gerne høre noget om uddannelsen, og ikke bare vide de ting jeg har læst mig frem til.

Lige fra grundforløb til økonomi under uddanelse osv osv.....

Jeg er 26 når jeg starter uddannelsen, jeg vil være mor til 3 børn og ikke have været i arbejde eller andet i ca 2-3 år når jeg starter uddannelse.

Håber i sidder nogen derude som vil fortælle lidt om uddannelsen og hvad i her bagefter bruger den til....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

CamillaValby

Fru Nielsen skriver:

Hejsa piger

Der må være nogen af jer herinde som er uddannet social og sundheds acc.

Jeg har bestemt at det er det jeg skal når jeg er færdig med min barsel engang om lidt over et år.

Men vil rigtig gerne høre noget om uddannelsen, og ikke bare vide de ting jeg har læst mig frem til.

Lige fra grundforløb til økonomi under uddanelse osv osv.....

Jeg er 26 når jeg starter uddannelsen, jeg vil være mor til 3 børn og ikke have været i arbejde eller andet i ca 2-3 år når jeg starter uddannelse.

Håber i sidder nogen derude som vil fortælle lidt om uddannelsen og hvad i her bagefter bruger den til....

Knus

Vil det være hjælperen du skal i gang med eller assistenten?

Anmeld

12. maj 2011

Fru Nielsen

CamillaValby skriver:

Vil det være hjælperen du skal i gang med eller assistenten?

Assistenten...... Med den får jeg lige lidt flere muligheder!

Anmeld

12. maj 2011

CamillaValby

Fru Nielsen skriver:

Assistenten...... Med den får jeg lige lidt flere muligheder!

Ok det er også den jeg er i gang med.

Jeg skal lige være helt sikker på hvad det er du gerne vil vide. Det som du skriver kan nemlig forstås både som at du ved alt fra grundforløb til økonomi, eller er det de ting du gerne vil vide ??

Anmeld

12. maj 2011

BellaCiinea

Har du hjælperen, siden du vil igang med assistenten?

Anmeld

12. maj 2011

Fru Nielsen

CamillaValby skriver:

Ok det er også den jeg er i gang med.

Jeg skal lige være helt sikker på hvad det er du gerne vil vide. Det som du skriver kan nemlig forstås både som at du ved alt fra grundforløb til økonomi, eller er det de ting du gerne vil vide ??

Jeg vil gerne vide alt hvad du har af erfaringer omkring uddannelsen, lige fra økonomi osv osv.......

Ved godt man kan læse en masse, men tit er det rart at høre fra folk der har været det igennem også.....

Anmeld

12. maj 2011

Fru Nielsen

IsabellaCiinea skriver:

Har du hjælperen, siden du vil igang med assistenten?

Nope, vil tage dem ud i et..... Havde først sagt hjælperen, men jeg har valgt at tage dem lige ud i et også blive assistent, for med den har jeg lige lidt flere mulgiheder....

Anmeld

12. maj 2011

BellaCiinea

Fru Nielsen skriver:

Nope, vil tage dem ud i et..... Havde først sagt hjælperen, men jeg har valgt at tage dem lige ud i et også blive assistent, for med den har jeg lige lidt flere mulgiheder....

Jamen så starter du jo også på hjælperen? Men går bare direkte til assistenten bagefter?

Det forløb sku jeg ha været på for år tilbage...

Anmeld

12. maj 2011

Fru Nielsen

IsabellaCiinea skriver:

Jamen så starter du jo også på hjælperen? Men går bare direkte til assistenten bagefter?

Det forløb sku jeg ha været på for år tilbage...

Jaja det er rigtig, men ender jo ud med at være assistent, og egentlig derofr jeg bare kaldt det det.....

Anmeld

12. maj 2011

BellaCiinea

Fru Nielsen skriver:

Jaja det er rigtig, men ender jo ud med at være assistent, og egentlig derofr jeg bare kaldt det det.....

Ja okay, men der kan du jo søge om at få voksen elevløn, da du er over 25

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.