hjælp :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

køb en ny test for tror ikke den sidder der hvor den skal... og dem i netto hedder valmed...

okay det synes jeg nemlig heller ikke den gør, tak for svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Anonym trådstarter

øv øv er ikke gravid, nu har jeg købt to andre test og testede. har dog også spiral så sandsunligheden er nok ikke så stor, men lægen sagde bare det føltes som om jeg var. vi nåede lige begge at få smagen af lykke og så forsvandt den igen. Nå men jeg må jo bare få fjernet spiralen og komme i gang med projektbaby så

Anmeld

12. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

øv øv er ikke gravid, nu har jeg købt to andre test og testede. har dog også spiral så sandsunligheden er nok ikke så stor, men lægen sagde bare det føltes som om jeg var. vi nåede lige begge at få smagen af lykke og så forsvandt den igen. Nå men jeg må jo bare få fjernet spiralen og komme i gang med projektbaby så

Held og lykke med PB  

Anmeld

12. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Godmorgen

lidt hjælp kunne være godt, for hverken kæresten eller jeg kan se om den er positiv eller negativ, det ligner der er 2 røde streger, men jeg synes de sidder langt fra hinanden og den ene sidder oven i hvor laget bliver tykker, så ved ikke om det er fordi det bare ligner, men det egentlig bare er en højdeforskel i testen?

Test igen!!

Anmeld

12. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Hvornår tog du de test, for hvis du lige har gjort det, så kan du have en lav konsentration af HCG end du har i den første urin (morgen urin)...

Men held og lykke med PB, for det hurtigt lykkes for jer.

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Held og lykke med PB  

mange tak

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hvornår tog du de test, for hvis du lige har gjort det, så kan du have en lav konsentration af HCG end du har i den første urin (morgen urin)...

Men held og lykke med PB, for det hurtigt lykkes for jer.

nårh ja den havde jeg ikke lige overvejet, så må jeg heller teste i morgentidlig

Anmeld

13. maj 2011

Sof

Held og lykke med det hele 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Held og lykke med det hele 

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.