hjælp :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen

lidt hjælp kunne være godt, for hverken kæresten eller jeg kan se om den er positiv eller negativ, det ligner der er 2 røde streger, men jeg synes de sidder langt fra hinanden og den ene sidder oven i hvor laget bliver tykker, så ved ikke om det er fordi det bare ligner, men det egentlig bare er en højdeforskel i testen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

muzen

Anonym skriver:

Godmorgen

lidt hjælp kunne være godt, for hverken kæresten eller jeg kan se om den er positiv eller negativ, det ligner der er 2 røde streger, men jeg synes de sidder langt fra hinanden og den ene sidder oven i hvor laget bliver tykker, så ved ikke om det er fordi det bare ligner, men det egentlig bare er en højdeforskel i testen?

har du ikke et bedre billede

Anmeld

12. maj 2011

norenberg

har haft en lignende og der var jeg ikke gravid...men ville da lige købe en ny og så teste igen...jeg har siden den gang altid brugt dem fra netto med 2 stk i til 30 kr

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

har du ikke et bedre billede

nej det har jeg desværre ikke

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

har haft en lignende og der var jeg ikke gravid...men ville da lige købe en ny og så teste igen...jeg har siden den gang altid brugt dem fra netto med 2 stk i til 30 kr

kan du huske hvad de hedder ?

Anmeld

12. maj 2011

norenberg

nej desværre men de har dem i alle netto forretninger og de har kun den ene slags

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

nej desværre men de har dem i alle netto forretninger og de har kun den ene slags

okay jeg prøver at se om jeg kan finde dem

Anmeld

12. maj 2011

CamillaValby

Dem i netto koster 40,- for 2 stk.

hvornår skal/skulle du have din mens.?

Anmeld

12. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Godmorgen

køb en ny test for tror ikke den sidder der hvor den skal... og dem i netto hedder valmed...

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Dem i netto koster 40,- for 2 stk.

hvornår skal/skulle du have din mens.?

det har jeg overhovedet ikke styr på, må jeg ærligt indrømme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.