Arghh.. prioritering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Carina:-)

Eva. skriver:

Hvorfor lader du hende ikke putte ved dig, så hun kan mærke dig tæt på..det er sikkert bare det hun har brug for i en periode...og så kan du være en optimal mor samtidig...nat som dag, så skal man jo dække deres behov for tryghed og nærhed, mener jeg..

Og at vælge børn frem for en selv, selvfølgelig skal man da det....det er jo hele essensen i det at være forælder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Hvorfor lader du hende ikke putte ved dig, så hun kan mærke dig tæt på..det er sikkert bare det hun har brug for i en periode...og så kan du være en optimal mor samtidig...nat som dag, så skal man jo dække deres behov for tryghed og nærhed, mener jeg..

Og at vælge børn frem for en selv, selvfølgelig skal man da det....det er jo hele essensen i det at være forælder..

Tjo.. men hun er jo ikke vågen vågen.. og beder ikke om at komme ind...

Og ja børnene skal komme før, men manden??

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

112233 skriver:

Tjo.. men hun er jo ikke vågen vågen.. og beder ikke om at komme ind...

Og ja børnene skal komme før, men manden??

Men hun viser da tegn på utryghed, at have brug for dig..jeg ville uden at blinke tage mit barn ind og kramme det hele natten så det kunne mærke at jeg var der...det er jeg sikker på hun har brug for.

Jeg mener man skal være der for hinanden...nu kender jeg ikke jeres forhold, men man skal i hvert fald ikke ende med at blive en martyr og en bitterfisse....hvis du ikke føler du gør noget for dig selv, så gør det da...det er ikke andres end din skyld jo..

Anmeld

12. maj 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Men hun viser da tegn på utryghed, at have brug for dig..jeg ville uden at blinke tage mit barn ind og kramme det hele natten så det kunne mærke at jeg var der...det er jeg sikker på hun har brug for.

Jeg mener man skal være der for hinanden...nu kender jeg ikke jeres forhold, men man skal i hvert fald ikke ende med at blive en martyr og en bitterfisse....hvis du ikke føler du gør noget for dig selv, så gør det da...det er ikke andres end din skyld jo..

Hvor er det dejligt at folk med overskud svare på mit indlæg.. for det gøre da at jeg IKKE mere har det rigtig dårligt med min situation...

Selvfølgelig er det min egen skyld...

Anmeld

12. maj 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Og hvis jeg begynder at tage hende med ind bliver hun hysterisk...

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

112233 skriver:

Og hvis jeg begynder at tage hende med ind bliver hun hysterisk...

Men du skal da lade hende falde i søvn derinde så....

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

112233 skriver:

Hvor er det dejligt at folk med overskud svare på mit indlæg.. for det gøre da at jeg IKKE mere har det rigtig dårligt med min situation...

Selvfølgelig er det min egen skyld...

Jamen, det hjælper da ikke en pind at sidde og synes det er synd for en selv...det får man ikke mere overskud af og ja, jeg ved sgu ikke, jeg har haft min 5 årige hjemme i 1½ md. pga allergi, jeg har en bachelor jeg skal skrive, jeg er alene med tre unger og min ryg skaber sig så jeg ikke kan dyrke motion...så nej, jeg ved sgu ikke om jeg har overskud, men jeg nægter at sætte mig ned og gøre intet ved det.

Anmeld

12. maj 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Men du skal da lade hende falde i søvn derinde så....

Men hun vil sove i sin egen seng?? Skal jeg tvinge hende??

Anmeld

12. maj 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Jamen, det hjælper da ikke en pind at sidde og synes det er synd for en selv...det får man ikke mere overskud af og ja, jeg ved sgu ikke, jeg har haft min 5 årige hjemme i 1½ md. pga allergi, jeg har en bachelor jeg skal skrive, jeg er alene med tre unger og min ryg skaber sig så jeg ikke kan dyrke motion...så nej, jeg ved sgu ikke om jeg har overskud, men jeg nægter at sætte mig ned og gøre intet ved det.

Okay.

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

112233 skriver:

Okay.

Tag fat...gør noget for at ændre din situation, ingen kommer og gør det for dig og jeg tror alle mødre har siddet og være helt øv over situationen...for mig har motion altid har en healende effekt...afstressende og terapeutisk.. prøv det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.