Arghh.. prioritering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Hansen97

Ja hvorfor er den altid så unfair når situationen er presset i familien...

Prioriteringen ender altid med at blive: Børn, mand, mig..

Ren frustration...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

SussieThyssen

Det er vel meget normalt

Sådan er vi kvinder indrettet antager jeg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. maj 2011

Hansen97

SussieThyssen skriver:

Det er vel meget normalt

Sådan er vi kvinder indrettet antager jeg.

Kærligst
Sussie

Ja fuldstændig.. men lige når det rammer når man er længst nede (har ikke fået mere end max 2.5 times sammenlagt søvn i 3 uger).. så er det bare skide irriterende!!!

I know.. vi kvinder er bare så heldig

Anmeld

12. maj 2011

Den lykkelige

112233 skriver:

Ja fuldstændig.. men lige når det rammer når man er længst nede (har ikke fået mere end max 2.5 times sammenlagt søvn i 3 uger).. så er det bare skide irriterende!!!

I know.. vi kvinder er bare så heldig

Pyha det var godt nok ikke meget søvn  Jeg ville godt nok også være total ude af mig selv.. Efter jeg havde født sov jeg kun ca max 2 timer i døgnet de første 14 dage og jeg var simpelthen som et andet menneske.. Det jo ren tortur..  Hvorfor kan du ikke få sovet mere??

Men tror det meget normalt det ender sådan i pressede situationer.. sådan er det i hvert fald også her..

Anmeld

12. maj 2011

Hansen97

Den lykkelige skriver:

Pyha det var godt nok ikke meget søvn  Jeg ville godt nok også være total ude af mig selv.. Efter jeg havde født sov jeg kun ca max 2 timer i døgnet de første 14 dage og jeg var simpelthen som et andet menneske.. Det jo ren tortur..  Hvorfor kan du ikke få sovet mere??

Men tror det meget normalt det ender sådan i pressede situationer.. sådan er det i hvert fald også her..

ja det er ren tortur.. jamen min pige på 3.5 år vågner om natten og kalder på mig... hun er åbenbart inde i en periode lige nu hvad det angår.. og manden har nat arbejde så jeg er helt selv...

Jeg kan godt fortælle at min krop er så stresset lige nu og jeg frygter sove tid.. jeg frygter når hun er faldet i søvn, hvornår hun vågner... men jeg håber på det snart vender...

Anmeld

12. maj 2011

serinasmor

jeg tror jeg ville "gi efter" og hente hende ind i sengen til jer når hun vågner og kalder ... det er nok kun en periode ... men på den måde får du sovet ...

ingen søvn i lang tid giver risiko for sindssyge ...

Anmeld

12. maj 2011

Hansen97

serinasmor skriver:

jeg tror jeg ville "gi efter" og hente hende ind i sengen til jer når hun vågner og kalder ... det er nok kun en periode ... men på den måde får du sovet ...

ingen søvn i lang tid giver risiko for sindssyge ...

Jo det kunne jeg.. men så er jeg bare bange for at det tager så lang tid at få hende ind til sig selv igen.. og ja .. sindssyge.. I know..

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

ja det er ren tortur.. jamen min pige på 3.5 år vågner om natten og kalder på mig... hun er åbenbart inde i en periode lige nu hvad det angår.. og manden har nat arbejde så jeg er helt selv...

Jeg kan godt fortælle at min krop er så stresset lige nu og jeg frygter sove tid.. jeg frygter når hun er faldet i søvn, hvornår hun vågner... men jeg håber på det snart vender...

Hvorfor lader du hende ikke putte ved dig, så hun kan mærke dig tæt på..det er sikkert bare det hun har brug for i en periode...og så kan du være en optimal mor samtidig...nat som dag, så skal man jo dække deres behov for tryghed og nærhed, mener jeg..

Og at vælge børn frem for en selv, selvfølgelig skal man da det....det er jo hele essensen i det at være forælder..

Anmeld

12. maj 2011

Marco2

Eva. skriver:

Hvor lader du hende ikke putte ved dig, så hun kan mærke dig tæt på..det erf sikkert bare det hun har brug for i en periode...og så kan du være en optimal mor samtidig...nat som dag, så skal man jo dække deres behov for tryghed og nærhed, mener jeg..

Og at vælge børn frem for en selv, selvfølgelig skal man da det....det er jo hele essensen i det at være forælder..

Anmeld

12. maj 2011

Corn

112233 skriver:

Ja hvorfor er den altid så unfair når situationen er presset i familien...

Prioriteringen ender altid med at blive: Børn, mand, mig..

Ren frustration...

Velkommen til kvinders lod...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.