Lege I "numseleg" som børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Carina:-)

Znuzke skriver:

Men hvad er der at indberette???

Hvis du googler, så er det faktisk helt normalt at børn leger numselege og putter ting op i endetarmen eller skeden.

Sgu da ikke at gå og gøre det konstant.

Og når moderen ikke vil tage det alvorligt.

Og hvad med pigen?

Hvor behageligt er det lige at få stukket pinde op i numsen?

Det lyder altså ikke som normal adfærd-Og nu har jeg en stak børn,og ingen af dem har gået og stukket alverdens ting op i hinanden....

Det er altså overgreb det der bliver beskrevet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Og numselege er msåke normalt,men giv mig lige et link hvor der er nogen de rsiger at det er helt normalt og ok at stoppe ting op i bagdel eller skede?

For ´jeg kan ikke finde det....

Anmeld

12. maj 2011

ekzunz

Carina:-) skriver:

Og numselege er msåke normalt,men giv mig lige et link hvor der er nogen de rsiger at det er helt normalt og ok at stoppe ting op i bagdel eller skede?

For ´jeg kan ikke finde det....

http://metteweber.dk/tal-med-dit-barn-fra-a-z-2/b%C3%B8rn-og-seksualitet/

Anmeld

12. maj 2011

ekzunz

Sgu da ikke at gå og gøre det konstant.

Og når moderen ikke vil tage det alvorligt.

Og hvad med pigen?

Hvor behageligt er det lige at få stukket pinde op i numsen?

Det lyder altså ikke som normal adfærd-Og nu har jeg en stak børn,og ingen af dem har gået og stukket alverdens ting op i hinanden....

Det er altså overgreb det der bliver beskrevet...

Det er ikke unormalt at børn putter noget op bagi, men det er selvfølgelig på ingen måde i orden at gøre noget som gør ondt på andre.

Jeg synes bare at en indberetning til kommunen måske virker lidt overdrevet, men en samtale med en pædagog lyder som en rigtig god ide.

Anmeld

12. maj 2011

Znuzke skriver:

Det er ikke unormalt at børn putter noget op bagi, men det er selvfølgelig på ingen måde i orden at gøre noget som gør ondt på andre.

Jeg synes bare at en indberetning til kommunen måske virker lidt overdrevet, men en samtale med en pædagog lyder som en rigtig god ide.

Der står jo netop at det er unormalt at gøre noget ved andre der gør ondt.

Og få pinde stukket op bagi kan vel næppe betegnes som behageligt?

Desuden så arbejde hende der fortalte om pigen jo i en bh,og skrev at pædagogerne havde snakket med moren der afviste det.

Netop der for mener jeg der er grund til en snak med en fagperson ved kommunen.

Anmeld

12. maj 2011

eElak

Hæhæh

Det er ligesom i DUM hvor Maloustellas mor siger at hun skal huske sin p-pille inden hun tar til havnefest

Forskellen er bare at jeg ikke knaldede rundt med alle mulige.. :-P

Knaldede faktisk ikke med en eneste i den tid jeg gik på efterskole.. *LOL* SÅ mine forældre havde da virkelig høje tanker om mig... :-P 

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Elmer&Amy skriver:

Måske er jeg underlig men hvad har det med numseleg at gøre?? Numseleg er, som jeg ser det, hvor børn kommer ting op i numserne på hinaden eller sig selv.. Dette har jeg aldrig gjort, men har arbejdet i en institution hvor en dreng konstant gjorde det på sin lillesøster og moren troede ikke på det også en dag var pinden røget helt ind så hun skulle opereres

Men nej som sagt aldrig numseleg, men far, mor og børn leg ooooh yes med begge mine kærester 

Nå, jeg troede at sådanne lege jeg snakker om kom under kategorien numseleg, altså "sexuelle" lege (finder ikke rigtig noget andet ord for det?)

Anmeld

12. maj 2011

Tkcuf

Nej.- og ærligtalt her som voksen har jeg da tænkt at det bestemt ikke var normal ædfærd. Og jeg håber mine børn holder sig fra den slags. Ja eller ihvertfald holder det på et positivt og ikke traumatiserende plan.

Anmeld

12. maj 2011

Carl-Emil's mor

Ej for pokker da!

Indberettede I ikke det til kommunen?

Det kunne jo være der foregik noget grimt hjemme,og under alle omstændigheder så er det da forfærdeligt med den lille pige at hun skal udsættet for sådan nogle overgreb i børnehaven

De blev begge taget ud af børnehaven og jeg stoppede, men der var snak om det og aner ikke hvad der videre er sket...

Pigen rev håret af sit eget hoved så hun var helt skaldet næsten, så hende for 4 måneder sidden og genkendte hende kun med hue på, da hun tog den af havde hun fået lagt flot hår så det tyder på at tingene blev ændret... men har meget tit tænkt på hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.