Skal i til karneval i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

betski

Sommerfuglelarven skriver:

Bor i Aalborg og har også tidligere været med, men ikke siden vi fik vores datter for 5 år siden - hun er nemlig født under karnevallet, og derfor har hun også fødselsdag på samme dag som det ligger i år. Men uanset hvad, så var vi ikke taget med, som 26 årige føler jeg mig for gammel til det

Vi tager til børnekarneval med børnene og hygger os, og så ser vi altid battlen om fredagen, for det er karneval for mig - ikke druk, hor og slåskampe!

Ej ej ej det bliver man da aldrig for gammel til. Man drikker sig nok ikke så meget i hegnet længere, men at deltage har da ingen aldersbegrænsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Sommerfuglelarven

duddi. skriver:

Ej ej ej det bliver man da aldrig for gammel til. Man drikker sig nok ikke så meget i hegnet længere, men at deltage har da ingen aldersbegrænsning

Jeg føler mig for gammel, størstedelen af deltagerne er jo ikke engang 18 år.

Som teenager syntes jeg at det var hyggeligt, det gør jeg dog ikke mere.

Anmeld

12. maj 2011

betski

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg føler mig for gammel, størstedelen af deltagerne er jo ikke engang 18 år.

Som teenager syntes jeg at det var hyggeligt, det gør jeg dog ikke mere.

Ja der er mange under 18 og også under 25 for den sags skyld. Men jeg erfarede sidste år at største delen af dem jeg før i tiden mødes med derinde, stadig er at finde. Nu bare i en mere moderat tilstand

Anmeld

12. maj 2011

bonanza

DLM skriver:

Ja det skal jeg også som sommerfugl Jeg plejer altid at være inde og se optog, men skal for første gang være med i det sammen med veninderne

Fedt, hvad skal du ha på? Har du et billede af det?

Anmeld

12. maj 2011

bonanza

duddi. skriver:

Jeg bliver aldrig for gammel til karneval:-) vi lever jo kun en gang

Anmeld

12. maj 2011

Ina33

Thalia skriver:

Jeg bor i Aalborg, men gør alt hvad jeg kan for at undgå selve karnevallet.

Jeg har været frivillig hjælper nogle år, og det har været rigtig sjovt, men jeg vil faktisk hellere rodehandles end deltage i karnevallet selv

Jeg har endnu aldrig været til karneval uden at stå med oplevelsen af at hele arrangementet bare er en undskyldning for at en masse piger kan tage totalt skanky kostumer på - som ellers normalt er forbeholdt prostituerede, og at folk generelt drikker sig fra sans og samling.

Jeg tager rigtigt gerne ind og ser Battle fredag aften, men der stopper begejstringen også

Ja da vi skal til børnekarneval.

Jeg har det præcist som dig, jeg nægter at befinde mig der inde om lørdagen. Fredag aften er vi altid inde og se optoget.

Vi startede en tradition sidste år med nogle venner, hvor vi sammen deltager i børnekarnevalet. Det plejer at være rigtig hyggeligt. Dog synes jeg ikke liiiige temaet i år passer til et børnekarneval.

Anmeld

12. maj 2011

DLM

bonanza skriver:

Fedt, hvad skal du ha på? Har du et billede af det?

De her vinger, sort tøj, tylskørt og ansigts maling

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. maj 2011

LMM

bonanza skriver:

Der er jo karneval den 28 maj og der skal mig og kæresten med som vi plejer:-) jeg skal være sommerfugl og vi skal en flok på 10 - 12 personer afsted sammen, det bliver så sjovt,Skal i med?

Ja self Jeg skal også være sommerfugle vi skal ca 20 afsted og starter fra Vejgaard! min kæreste skal være zombie

Anmeld

12. maj 2011

Manakauapo

Jeg skal i hvertfald!

Anmeld

12. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Min veninde og jeg var afsted sidste år- super god dag. I år har vi bestemt at os for at samle en flok og tager derop fra start. Glæder mig vildt meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.