Skal i til karneval i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

bonanza

Der er jo karneval den 28 maj og der skal mig og kæresten med som vi plejer:-) jeg skal være sommerfugl og vi skal en flok på 10 - 12 personer afsted sammen, det bliver så sjovt,Skal i med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Thalia

Jeg bor i Aalborg, men gør alt hvad jeg kan for at undgå selve karnevallet.

Jeg har været frivillig hjælper nogle år, og det har været rigtig sjovt, men jeg vil faktisk hellere rodehandles end deltage i karnevallet selv

Jeg har endnu aldrig været til karneval uden at stå med oplevelsen af at hele arrangementet bare er en undskyldning for at en masse piger kan tage totalt skanky kostumer på - som ellers normalt er forbeholdt prostituerede, og at folk generelt drikker sig fra sans og samling.

Jeg tager rigtigt gerne ind og ser Battle fredag aften, men der stopper begejstringen også

Anmeld

11. maj 2011

Sakris

Thalia skriver:

Jeg bor i Aalborg, men gør alt hvad jeg kan for at undgå selve karnevallet.

Jeg har været frivillig hjælper nogle år, og det har været rigtig sjovt, men jeg vil faktisk hellere rodehandles end deltage i karnevallet selv

Jeg har endnu aldrig været til karneval uden at stå med oplevelsen af at hele arrangementet bare er en undskyldning for at en masse piger kan tage totalt skanky kostumer på - som ellers normalt er forbeholdt prostituerede, og at folk generelt drikker sig fra sans og samling.

Jeg tager rigtigt gerne ind og ser Battle fredag aften, men der stopper begejstringen også

Sådan har jeg det faktisk også. Har kun været med en gang.

Synes det ser så hyggeligt og sjovt ud. Men det har ikke rigtigt fanget min interesse den ene gang. Har været dernede og se på optogene ellers. Men tror bare jeg skal være hjemme i år!

Anmeld

12. maj 2011

Tina2

Jeps, det skal jeg og det er 10. gang jeg skal med  Startede i 2000 og har så ikke været med i 2007 og 2010 hvor jeg var gravid men ellers alle de andre år....

Vi har en gruppe og en fed vogn

Jeg kan kun være enig i at mange klæder sig ret trashy ud, men det må de jo om, jeg synes det er en fantastisk dag, vi er forlængst gået igang med kostumer og vogn. Det er en dag vi glæder os til i et helt år

Vi bli'r pt ca 30 i gruppen.... Har været alt fra 10-50.....

I år er vi i guld- valgfri "figur", bare det er i guld... Min mand skal være gladiator i guld, og jeg skal være Frihedsgudinden i guld

Jeg glææææder mig!!!

Anmeld

12. maj 2011

bonanza

Fedt:-) ja det går ud på druk og at klæde sig ud og bare give den gas:-) og det er så fedt den ene gang om året, elsker det

Anmeld

12. maj 2011

betski

Ohh yes, det skal jeg så bestemt  Jeg synes karneval er en rigtig sjov dag. Jeg har i en laaang årrække ikke deltaget da jeg boede på sjælland i 7 år. Men nu er jeg tilbage og var også til karneval sidste år. I år skal vi være Nemo - glæder mig rigtig meget

Anmeld

12. maj 2011

serinasmor

nope ... gider ikke bruge min tid på det

har kun været nede og se det en enkelt gang ... men overvejer da lidt om man skal se battle i år

Anmeld

12. maj 2011

Sommerfuglelarven

Bor i Aalborg og har også tidligere været med, men ikke siden vi fik vores datter for 5 år siden - hun er nemlig født under karnevallet, og derfor har hun også fødselsdag på samme dag som det ligger i år. Men uanset hvad, så var vi ikke taget med, som 26 årige føler jeg mig for gammel til det

Vi tager til børnekarneval med børnene og hygger os, og så ser vi altid battlen om fredagen, for det er karneval for mig - ikke druk, hor og slåskampe!

Anmeld

12. maj 2011

DLM

bonanza skriver:

Der er jo karneval den 28 maj og der skal mig og kæresten med som vi plejer:-) jeg skal være sommerfugl og vi skal en flok på 10 - 12 personer afsted sammen, det bliver så sjovt,Skal i med?

Ja det skal jeg også som sommerfugl Jeg plejer altid at være inde og se optog, men skal for første gang være med i det sammen med veninderne

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

Jeg vil såååå gerne med, men ved desværre ikke om jeg kan finde nogle at tage afsted med.  Jo, min storebror, men jeg gider ikke rende rundt med spritstive ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.