først og fremmest ... har kæresten arbejde ?? eller er han på su
her i huset går far på arbejde og mor går i skole ... han tjener hmm mener det er 19000 før skat og jeg er på su med alm lån ..
han har bil, lån, sulån der alt sammen skal betales
vi bor til leje (6200 pr mdr incl) betaler dp (måske ??1800 pr mdr)
og så er der jo self forsikringer osv
det løber rundt og vi får god mad de fleste dage 
så økonomisk har vi ikke de store problemer... vi formår endda at spare op til ferie ...
med hensyn til hverdagene( og lektier og den slags)
jeg har heldigvis en kæreste der også føler vi er sammen og er noget for hinanden når vi sidder ved hver vores computer

jeg laver lektier hver aften efter bassen er puttet i min 2 timer .. det hænger sammen, men der skal prioriteres hvad der er vigtigst for at nå det hele til tiden 
ud over det har jeg lavet den aftale med mig selv at jeg behandler min skolegang som om det var et job ... dvs at selv når jeg ikke har undervisning er jeg på skolen og laver lektier eller studierelevante opgaver ... (holder i øvrigt pause

... det her projekt er svært at få hul på )
og indtil videre er jeg ikke kommet bagud og det kan sagtens hænge sammen
har endda haft tid til overs til at få lavet et par opgaver ved siden af studiet..
desværre er det sådan at når bassen så er syg .. ja så er det oftest mig der hænger på den og må blive hjemme ... kæresten tager barnets første sygedag den dag der er mest kritisk for mig .. svigermor er sød til at hjælpe når hun kan ... men det er mig der må undvære undervisning og lignende når bassen er syg .. hvilket jo er fair nok .. for vi kan ikke mærke økonomisk hvis jeg tager barnets sygedag (får su alligevel og har ikke som sådan mødepligt)... men vi kan absolut mærke det hvis kæresten er nødt til at tage selvbetalt fri en hel uge ...
men alt i alt ... jeg tror det kræver viljestyrke og planlægning at tage uddannelse med barn ... alle andre kan jo i de pressede uger studere i døgndrift .. hvor det ikke kan hænge sammen med barn 
hmmm det var lidt (meget
) om hvordan det hænger sammen her ... håber det gav mening 
serinasmor