Uddannelse og barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Meilby

Hej Piger!

Jeg er nået til et punkt i mit liv, hvor jeg kan mærke det snart er på tide at komme igang med min uddannelse, og opleve noget nyt

Min store frygt er bare hvordan vi skal få det til at fungere med uddannelse, barn, lejlighed og bil mht. økonomien?

Hvordan får i det til at fungere hjemme ved jer? Har i taget lån for at studere eller arbejder i en masse ved siden af?

Håber nogle af jer har lyst til at dele ud af jeres erfaringer

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Aagaard

Vi har godt nok ikke vores barn endnu, men vi er begge studerende. Hvilket betyder at vi har lige godt 10.000 hver måned at gøre godt med.
Vi har heldigvis en billig bil, ikke meget plads (47kwm) og nogle dejlige venner, bekendte og familie som alle gerne giver brugt tøj osv. viddere. Vi har bestemt at det SKAL virke, så det kommer det også til
Men meget luksus bliver der nok ikke blads til før min kæreste er færdig med sin uddannelse om 2½ år og jeg er færdig om ca. 6-7 år, så vores gode økonomi har lange udsigter.
I skal nok klare den også, der skal nok bare et par små justeringer til :-)

Jeg ved ikke om det var til megen hjælp, men jeg tænkte at måske hjalp det lidt

Line

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Jeg har taget lån på 4000kr hver måned her imens jeg læser....og så må man jo leve ud fra de midler man nu lige har, det er så få år og det giver så meget igen..Hvad vil du uddanne dig til?

Anmeld

11. maj 2011

Meilby

Eva. skriver:

Jeg har taget lån på 4000kr hver måned her imens jeg læser....og så må man jo leve ud fra de midler man nu lige har, det er så få år og det giver så meget igen..Hvad vil du uddanne dig til?

Jeg vil gerne uddanne mig til pædagog

Anmeld

11. maj 2011

Meilby

Eva. skriver:

Er det su lån eller?

Anmeld

11. maj 2011

Maise86

Eva. skriver:

Må jeg spørge her fra sidelinjen hvor du har lånt dem? SU lån eller? Og er det max sats man kan låne?

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Maise86 skriver:

Må jeg spørge her fra sidelinjen hvor du har lånt dem? SU lån eller? Og er det max sats man kan låne?

Ja, sulån og max...

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Meilby skriver:

Er det su lån eller?

Jeps og max beløb..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Meilby skriver:

Jeg vil gerne uddanne mig til pædagog

Til arbejdsløshed...

Anmeld

12. maj 2011

Meilby

Eva. skriver:

Til arbejdsløshed...

Jaaa, det er så svært med den skide arbejdsløshed Arbejdsløsheden har faktisk også gjordt at jeg er begyndt at tænke i andre baner ang. uddannelse, og overvejer lidt om man skulle tage uddannelsen som socialrådgiver istedet for Er ihvertfald ikke i tvivl om at, det skal have noget med omsorg og hjælp til andre at gøre Men det jo en jungle at finde ud af hvad man vil, samtidig med at man også skal finde ud af økonomien i det

Er det ikke ret dyrt at have su lån?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.