kan man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

MichellaMalou

præcis men følte mig bare ikke at jeg kunne tillade mig det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Nettemor

MichellaMalou skriver:

føler jeg nemlig lige præcis vi ikke har. 

hvorfor skulle de så med?!?!

da vi blev gift havde jeg også først skrevet en hel masse folk på som jeg syns vi 'burde' invitere. men jo nærmere vi kom til at indbydelserne skulle sendes ud jo mere blev der sorteret i den liste.. gad da ikke ha nogen med til mit bryllup som jeg ellers ikke ville snakke med..

fx så var det meste af min familie med men kun det nærmeste af min mands. han har ikke rigtig kontakt til dem og jeg har mødt dem meget få gange til trods for at vi havde været sammen lidt over 4 år da vi blev gift..

Anmeld

11. maj 2011

MichellaMalou

nettemor skriver:

hvorfor skulle de så med?!?!

da vi blev gift havde jeg også først skrevet en hel masse folk på som jeg syns vi 'burde' invitere. men jo nærmere vi kom til at indbydelserne skulle sendes ud jo mere blev der sorteret i den liste.. gad da ikke ha nogen med til mit bryllup som jeg ellers ikke ville snakke med..

fx så var det meste af min familie med men kun det nærmeste af min mands. han har ikke rigtig kontakt til dem og jeg har mødt dem meget få gange til trods for at vi havde været sammen lidt over 4 år da vi blev gift..

vi føler ikke rigtig vi har noget med min mors familie da vi bare for det meste sidder for os selv.. 

så nu er vi stoppede med at komme til de forskellige ting. overvejer og skrive dem på gæsteliste og hvis vi ikke bliver invteret med til den barnedåb som vel snart kommer. så ved jeg at jeg ikke er velkommen i den familie da min storebror ligesom skal være fader 

Anmeld

11. maj 2011

Lisbeth1985

MichellaMalou skriver:

kan man egenlig tillade sig at lade være at inviter ens mors familie med til bryllup ??

Det mener jeg absolut godt, at man kan

Da vi blev gift for to år siden, inviterede vi kun dem, vi havde lyst til at se - det var VORES dag på VORES præmisser.. Og det accepterede alle (også dem, der ikke var inviteret)..

Anmeld

11. maj 2011

MichellaMalou

Lisbeth1985 skriver:

Det mener jeg absolut godt, at man kan

Da vi blev gift for to år siden, inviterede vi kun dem, vi havde lyst til at se - det var VORES dag på VORES præmisser.. Og det accepterede alle (også dem, der ikke var inviteret)..

min mors familie ville nok ikke de ville blive skide sure 

Anmeld

11. maj 2011

Nettemor

MichellaMalou skriver:

vi føler ikke rigtig vi har noget med min mors familie da vi bare for det meste sidder for os selv.. 

så nu er vi stoppede med at komme til de forskellige ting. overvejer og skrive dem på gæsteliste og hvis vi ikke bliver invteret med til den barnedåb som vel snart kommer. så ved jeg at jeg ikke er velkommen i den familie da min storebror ligesom skal være fader 

det er selvfølgelig noget i skal være enige om. men havde det været til mit bryllup var de IKKE kommet med..

Anmeld

11. maj 2011

Lisbeth1985

MichellaMalou skriver:

min mors familie ville nok ikke de ville blive skide sure 

Er det ikke deres problem? Det er DIT bryllup og det vigtigste er, at DU er glad!!

Anmeld

11. maj 2011

MichellaMalou

lige præcis føler ikke jeg er med i den familie og vi føler os vi bliver holdt helt vildt udenfor jo. 

Anmeld

11. maj 2011

TheLittleOne

MichellaMalou skriver:

nemlig jeg føler ikke for at glo på min mors familie.. og ved min forlovet heller ikke gider glo på dem for hvergang vi er til fødselsdag sidder vi egenlig for os selv der bliver ikke snakket til os. 

og føler heller ikke de gider hører efter hvad vi har at sige 

Hvis du har det sådan, så ville jeg ikke invitere dem... Det ville sku være spild af penge!!! Det er min mening!

Anmeld

11. maj 2011

MichellaMalou

TheLittleOne skriver:

Hvis du har det sådan, så ville jeg ikke invitere dem... Det ville sku være spild af penge!!! Det er min mening!

nemlig lige præcis.. 

jeg gider ikke spilde penge på dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.