kan man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

MichellaMalou

kan man egenlig tillade sig at lade være at inviter ens mors familie med til bryllup ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Aves.

MichellaMalou skriver:

kan man egenlig tillade sig at lade være at inviter ens mors familie med til bryllup ??

Min holdning er at man inviterer af lyst og ikke pligt..jeg ville hade at komme til en fest og finde ud af at jeg var pligtinviteret...så vælg hvem du har lyst til at se...af lyst.

Anmeld

11. maj 2011

MichellaMalou

Eva. skriver:

Min holdning er at man inviterer af lyst og ikke pligt..jeg ville hade at komme til en fest og finde ud af at jeg var pligtinviteret...så vælg hvem du har lyst til at se...af lyst.

nemlig jeg føler ikke for at glo på min mors familie.. og ved min forlovet heller ikke gider glo på dem for hvergang vi er til fødselsdag sidder vi egenlig for os selv der bliver ikke snakket til os. 

og føler heller ikke de gider hører efter hvad vi har at sige 

Anmeld

11. maj 2011

Holbæktrunten

Til mit bryllup var vi kun de allernærmeste... Dvs vores forældre, søskende samt de venner vi ser som familie... Det var vores dag, som vi ønskede at fejre med de vigtigste mennesker i vores liv...

Anmeld

11. maj 2011

MichellaMalou

Holbæktrunten skriver:

Til mit bryllup var vi kun de allernærmeste... Dvs vores forældre, søskende samt de venner vi ser som familie... Det var vores dag, som vi ønskede at fejre med de vigtigste mennesker i vores liv...

vi har et super forhold til hele hans familie både fra hans mors og fars side. men jeg ville egenlig kun inviter min fars side også min mor og min mormor og morfar, men ved ikke om jeg ville kunne tillade mig det 

Anmeld

11. maj 2011

Nettemor

hvis du ikke har noget med dem at gøre så JA. DU bestemmer hvem der er med til DIT bryllup

Anmeld

11. maj 2011

MichellaMalou

nettemor skriver:

hvis du ikke har noget med dem at gøre så JA. DU bestemmer hvem der er med til DIT bryllup

føler jeg nemlig lige præcis vi ikke har. 

Anmeld

11. maj 2011

Fenja09

Ja selvfølgelig kan du det - det må være helt op til dig og din mand.

Kan da godt være at man går hen og bliver lidt upopulær, men det kan vel være et fedt, hvis man alligevel ikke ønsker dem med til ens store dag.

Synes du skal bestemme hvem der skal komme - og invitere dem du har lyst til at se og ikke hvem du har "pligt" til at invitere.

/Fenja

Anmeld

11. maj 2011

DLM

Du skal da selv bestemme hvem der skal med. Jeg stod lidt i sammen situasion da vores søn skulle døbes. da vi kun ser min mors familie til store familiefester og til 1 juledag. og jeg valgte ikke at invitere

Anmeld

11. maj 2011

DLM

Du skal da selv bestemme hvem der skal med. Jeg stod lidt i sammen situasion da vores søn skulle døbes. da vi kun ser min mors familie til store familiefester og til 1 juledag. og jeg valgte ikke at invitere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.