Min gamle kat er blevet væk :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Nessie

Monica P skriver:

Håber i finder jeres kat igen, de der kæledyr de har det med at krybe ind i hjertet på en så jeg forstår dig godt at du er bekymret, men vi må håbe det bedste.

Monica

Ja, det er svært, når man har delt seng med sådan en i 14 år. Vi mangler altså hans små lyde herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Nessie

Loppe skriver:

Åhh det lyder bare ikke særlig rart.

Min kusines kat forsvandt på samme måde som din, han var også meget gammel, og rendte aldrig langt væk, og bestemt ikke særlig længe af gangen. En dag kom han ikke hjem, det er et par år siden, og hun aner stadig ikke hvad der blev af ham.

Hun spurgte dyrlægen, som fortalte at så gamle katte faktisk kan blive senile, og ikke finde hjem....

Ja, vi tror også at han er en smule dement, så der må være et eller andet der har skræmt ham, så han er løbet lidt for langt, og så er han blevet væk.

Men vi har sedler oppe og har ledt i naboernes haver osv., så forstår bare ikke hvordan pokker han sådan kan forsvinde ud i den blå luft

Anmeld

11. maj 2011

Nessie

CamillaValby skriver:

HVis jeg var dig ville jeg ville jeg gå ind på dyrenesbeskyttelse og sætte e efterlysning der ind, også ville jeg sætte en plakat op rundt omkring.

En perser er en kat ja men da de er indavlet så meget er det ikke en race der er gode til at begå sig i naturen.

Jeg håber og for at han kommer hjem igen.

Jeg har selv tre persere og jeg ville simpelhen bryde sammen hvis de løb væk.

Jeg har efterlyst ham på diverse hjemmesider, der er sat sedler op i hele nabolaget, og min familie har gjort en stor indsats for at prøve at finde ham, kigget under buske, og stemt dørklokker osv.

Nej, han egner sig bestemt ikke til at begå sig i naturen. Bare det har blæst lidt på ham er han blevet forkølet. Og eftersom han har været ude hele natten, og det regnede i formiddags, så tror jeg ærlig talt ikke at vi finder ham i live, men ville jo bare så gerne begrave min trofaste ven gennem mere end 14 år, og få sagt ordentligt farvel.

Anmeld

11. maj 2011

CamillaValby

Nessie skriver:

Jeg har efterlyst ham på diverse hjemmesider, der er sat sedler op i hele nabolaget, og min familie har gjort en stor indsats for at prøve at finde ham, kigget under buske, og stemt dørklokker osv.

Nej, han egner sig bestemt ikke til at begå sig i naturen. Bare det har blæst lidt på ham er han blevet forkølet. Og eftersom han har været ude hele natten, og det regnede i formiddags, så tror jeg ærlig talt ikke at vi finder ham i live, men ville jo bare så gerne begrave min trofaste ven gennem mere end 14 år, og få sagt ordentligt farvel.

Jeg håber sådan at i finder ham, det gør helt ondt i hjertet

Ville ønske jeg boede tæt på så jeg kunne hjælpe jer med at lede.

Anmeld

12. maj 2011

Nessie

CamillaValby skriver:

Jeg håber sådan at i finder ham, det gør helt ondt i hjertet

Ville ønske jeg boede tæt på så jeg kunne hjælpe jer med at lede.

Hvor er det sødt af dig. Tak skal du have

Vi går lidt rundt om hinanden herhjemme og mangler de små grynt og snork han hele tiden kom med. Nu kan vi da rigtig høre hvor meget han egentlig "larmede".
Jeg forventer hele tiden at se ham sidde på trappen, eller ligge op ad mig i sengen, som han har gjort de sidste 14 år. Bliver lige skuffet hver gang

Anmeld

12. maj 2011

Carl-Emil's mor

Nessie skriver:

Ja, som skrevet, så er min gamle kat blevet væk. Han er 14 1/2 år, og forsvandt i aftes. Han er aldrig ude ret længe ad gangen, så syntes det var lidt mærkeligt efter en times tid, at vi ikke kunne se ham. Jeg har ledt og ledt alle vegne. Været de samme buske igennem mindst 5 gange, både i aftes og i dag. I dag fik jeg stablet et eftersøgningshold på benene, men uden held.

Forstår simpelthen ikke hvor han er blevet af?
Han er jo gammel, så han kunne godt have lagt sig til at dø et sted, eller være blevet ramt af en bil, men han burde jo stadig være i nær området. Jeg har aldrig set ham gå længere væk end tre huse.

Det er en perserkat, så er der mon nogen der har taget ham, og ikke har kunnet se i mørke, at han er tudsegammel, tynd og "slidt" i pelsen?

En masse tanker der kører rundt i midt hoved. Jeg vil bare gerne finde min kat...

Tak fordi du læste med

Altså, vores gamle gamle perser han på 17 år gjorde samme stunt en dag.. han elskede at være ud når det var sol, men kun i haven eller et par huse væk, helst lå han på kaninburet så havde han nemlig styr på dem og var der ikke sol så var han kun inden for.. men en dag var han altså ikke at finde nogen steder, vi ledte i 15 dage uden held den 17 dag kom han gående ind uder havelågen og gloede på os som om at han aldrig havde været væk.. han led på af dårlige nyere og noget med lungerne men han fungerede uden at klage sig og var sund og rask, pelsen var ikke som a han var 4 men alligevel..

Persere er specielle katte der kan finde på disse ting, har en kunde i den butik jeg arbejder i hvis perser lige har gjort samme stunt og hun kom hjem igen..

Så ergo der er håb forude..

men håber og  selvfølgelig rigtig meget for at han snart kommer hjem igen..

Anmeld

12. maj 2011

Nessie

Elmer&Amy skriver:

Altså, vores gamle gamle perser han på 17 år gjorde samme stunt en dag.. han elskede at være ud når det var sol, men kun i haven eller et par huse væk, helst lå han på kaninburet så havde han nemlig styr på dem og var der ikke sol så var han kun inden for.. men en dag var han altså ikke at finde nogen steder, vi ledte i 15 dage uden held den 17 dag kom han gående ind uder havelågen og gloede på os som om at han aldrig havde været væk.. han led på af dårlige nyere og noget med lungerne men han fungerede uden at klage sig og var sund og rask, pelsen var ikke som a han var 4 men alligevel..

Persere er specielle katte der kan finde på disse ting, har en kunde i den butik jeg arbejder i hvis perser lige har gjort samme stunt og hun kom hjem igen..

Så ergo der er håb forude..

men håber og  selvfølgelig rigtig meget for at han snart kommer hjem igen..

Tak for den positive historie

Jeg håber at min gamle kat gør det samme, sikke man kan savne sådan en lille en. Og uvisheden om hvad der er sket ham er faktisk det værste. Er så bange for at han ligger og lider et sted, og er dødbange.

Anmeld

12. maj 2011

2721

Håber snart din kat dukker op. Uvished er bare det væreste Kæmpe fra en der selv har stået der.

Anmeld

12. maj 2011

Nessie

Puslingen skriver:

Håber snart din kat dukker op. Uvished er bare det væreste Kæmpe fra en der selv har stået der.

Tak skal du have. Føler hele tiden at jeg bør gå ud at lede igen, men ved også et det er omsonst. Vi har vist løftet på alle buske i nabolaget

Anmeld

12. maj 2011

6800

Desværre er der mange katte der går hjemmefra, når de kan mærke det er slut....håber selvfølgelig ikke det er tilfældet, men at i finder den snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.