Min gamle kat er blevet væk :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.790 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Nessie

Ja, som skrevet, så er min gamle kat blevet væk. Han er 14 1/2 år, og forsvandt i aftes. Han er aldrig ude ret længe ad gangen, så syntes det var lidt mærkeligt efter en times tid, at vi ikke kunne se ham. Jeg har ledt og ledt alle vegne. Været de samme buske igennem mindst 5 gange, både i aftes og i dag. I dag fik jeg stablet et eftersøgningshold på benene, men uden held.

Forstår simpelthen ikke hvor han er blevet af?
Han er jo gammel, så han kunne godt have lagt sig til at dø et sted, eller være blevet ramt af en bil, men han burde jo stadig være i nær området. Jeg har aldrig set ham gå længere væk end tre huse.

Det er en perserkat, så er der mon nogen der har taget ham, og ikke har kunnet se i mørke, at han er tudsegammel, tynd og "slidt" i pelsen?

En masse tanker der kører rundt i midt hoved. Jeg vil bare gerne finde min kat...

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Frk.S

Åh, det er bare ikke sjovt, når man ikke kan finde sin kat. Prøvede selv det samme sidste sommer.

Derfor vil jeg lige høre dig, og der er nogen der har et skur eller en garage i nærheden han kan være blevet lukket inde i?

Vi endte nemlig med at finde vores kat i naboens skur.

Håber du finder ham. 

Anmeld

11. maj 2011

Nessie

Åh, det er bare ikke sjovt, når man ikke kan finde sin kat. Prøvede selv det samme sidste sommer.

Derfor vil jeg lige høre dig, og der er nogen der har et skur eller en garage i nærheden han kan være blevet lukket inde i?

Vi endte nemlig med at finde vores kat i naboens skur.

Håber du finder ham. 

Vi har kigget i folks haver, skure, garager osv. Mange har selv været søde til lige at kigge efter, da de så efterlysningssedlen.

Jeg er nu mest bekymret for at han ligger og lider et eller andet sted.

Og han har et lidt sart helbred, så en nat ude (som han aldrig har prøvet før), og en formiddag med regn, er dømt til at gå galt, hvis han ikke snart bliver fundet.

Fandt I jeres kat?

Anmeld

11. maj 2011

Nessie

Fik lige set (igen) at I jo fandt jeres egen i naboens skur

Anmeld

11. maj 2011

MomInTheMaking

- Håber du finder ham.

Anmeld

11. maj 2011

Frk.S

Nessie skriver:

Fandt I jeres kat?

Ja, vi fandt den netop i naboens skur.

Jeg fik først tanken efter nogle dage, så hun havde været der nogle dage - men havde det heldigvis fint. 

Ja, det er skrækkeligt at tænke på hvis han skulle ligge og lide. Håber det bedste. 

Anmeld

11. maj 2011

Nessie

Mom In The Making skriver:

- Håber du finder ham.

Tak

Anmeld

11. maj 2011

Troldemommi

Håber i finder jeres kat igen, de der kæledyr de har det med at krybe ind i hjertet på en så jeg forstår dig godt at du er bekymret, men vi må håbe det bedste.

Monica

Anmeld

11. maj 2011

Ina33

Nessie skriver:

Ja, som skrevet, så er min gamle kat blevet væk. Han er 14 1/2 år, og forsvandt i aftes. Han er aldrig ude ret længe ad gangen, så syntes det var lidt mærkeligt efter en times tid, at vi ikke kunne se ham. Jeg har ledt og ledt alle vegne. Været de samme buske igennem mindst 5 gange, både i aftes og i dag. I dag fik jeg stablet et eftersøgningshold på benene, men uden held.

Forstår simpelthen ikke hvor han er blevet af?
Han er jo gammel, så han kunne godt have lagt sig til at dø et sted, eller være blevet ramt af en bil, men han burde jo stadig være i nær området. Jeg har aldrig set ham gå længere væk end tre huse.

Det er en perserkat, så er der mon nogen der har taget ham, og ikke har kunnet se i mørke, at han er tudsegammel, tynd og "slidt" i pelsen?

En masse tanker der kører rundt i midt hoved. Jeg vil bare gerne finde min kat...

Tak fordi du læste med

Åhh det lyder bare ikke særlig rart.

Min kusines kat forsvandt på samme måde som din, han var også meget gammel, og rendte aldrig langt væk, og bestemt ikke særlig længe af gangen. En dag kom han ikke hjem, det er et par år siden, og hun aner stadig ikke hvad der blev af ham.

Hun spurgte dyrlægen, som fortalte at så gamle katte faktisk kan blive senile, og ikke finde hjem....

Anmeld

11. maj 2011

CamillaValby

HVis jeg var dig ville jeg ville jeg gå ind på dyrenesbeskyttelse og sætte e efterlysning der ind, også ville jeg sætte en plakat op rundt omkring.

En perser er en kat ja men da de er indavlet så meget er det ikke en race der er gode til at begå sig i naturen.

Jeg håber og for at han kommer hjem igen.

Jeg har selv tre persere og jeg ville simpelhen bryde sammen hvis de løb væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.