sarrano skinke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Kay

Kay skriver:

det gjorde jeg i går... så ja kan man sagtens... jeg fyldte kryderurter i og forårsløg... mums siger jeg bare...

havde lidt skinke til overs... som jeg rullede om nogle asparges... og så i ovnen sammen med...

vi spiste bare salat til... da vi prøver at skære ned på stivelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

twinny

Det gør jamie oliver...  også med krydderurter...

Anmeld

11. maj 2011

JulieE

flower skriver:

hmm alm kartofler og brun sovs og salat tror du det går an ??

Ja da  Det kan du helt sikkert godt servere til  Jeg er bare ikke fan af brun sovs, så derfor laver jeg det ikke 

Anmeld

11. maj 2011

lykke mus

JulieE skriver:

Ja da  Det kan du helt sikkert godt servere til  Jeg er bare ikke fan af brun sovs, så derfor laver jeg det ikke 

okay tak  alle sammen for hjælpen

Anmeld

11. maj 2011

muzen

jeg ville gøre det at jeg ville smøre mørbraden med en krydderost først. også komme skinken rundt om bagefter.

for det smager nemlig MUMS

velbekomme

Anmeld

13. maj 2011

Lotte86

En af mine favoritter med seranoskinke er:

kyllingefillet med grøn pesto på, dernæst to mozarellaskiver og så seranoskinke ovenpå... I ovnen ca. ½ time, mums..

Anmeld

13. maj 2011

JulieE

Lotte86 skriver:

En af mine favoritter med seranoskinke er:

kyllingefillet med grøn pesto på, dernæst to mozarellaskiver og så seranoskinke ovenpå... I ovnen ca. ½ time, mums..

Det lyder vildt lækkert! Vikler du skinken om eller skal den bare ligges oven på?

Anmeld

13. maj 2011

Lotte86

JulieE skriver:

Det lyder vildt lækkert! Vikler du skinken om eller skal den bare ligges oven på?

Det smager også bare rigtig godt.. og kyllingen bliver overhoved ikke tør.. Jeg lægger bare en skive ovenpå, det plejer at passe med størelsen..

Anmeld

13. maj 2011

JulieE

Lotte86 skriver:

Det smager også bare rigtig godt.. og kyllingen bliver overhoved ikke tør.. Jeg lægger bare en skive ovenpå, det plejer at passe med størelsen..

Det må jeg prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.