Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: det gjorde jeg i går... så ja kan man sagtens... jeg fyldte kryderurter i og forårsløg... mums siger jeg bare...
det gjorde jeg i går... så ja kan man sagtens... jeg fyldte kryderurter i og forårsløg... mums siger jeg bare...
havde lidt skinke til overs... som jeg rullede om nogle asparges... og så i ovnen sammen med...
vi spiste bare salat til... da vi prøver at skære ned på stivelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gør jamie oliver... også med krydderurter...
flower skriver: hmm alm kartofler og brun sovs og salat tror du det går an ??
hmm alm kartofler og brun sovs og salat tror du det går an ??
Ja da Det kan du helt sikkert godt servere til Jeg er bare ikke fan af brun sovs, så derfor laver jeg det ikke
JulieE skriver: Ja da Det kan du helt sikkert godt servere til Jeg er bare ikke fan af brun sovs, så derfor laver jeg det ikke
okay tak alle sammen for hjælpen
jeg ville gøre det at jeg ville smøre mørbraden med en krydderost først. også komme skinken rundt om bagefter.
for det smager nemlig MUMS
velbekomme
En af mine favoritter med seranoskinke er:
kyllingefillet med grøn pesto på, dernæst to mozarellaskiver og så seranoskinke ovenpå... I ovnen ca. ½ time, mums..
Lotte86 skriver: En af mine favoritter med seranoskinke er: kyllingefillet med grøn pesto på, dernæst to mozarellaskiver og så seranoskinke ovenpå... I ovnen ca. ½ time, mums..
Det lyder vildt lækkert! Vikler du skinken om eller skal den bare ligges oven på?
JulieE skriver: Det lyder vildt lækkert! Vikler du skinken om eller skal den bare ligges oven på?
Det smager også bare rigtig godt.. og kyllingen bliver overhoved ikke tør.. Jeg lægger bare en skive ovenpå, det plejer at passe med størelsen..
Lotte86 skriver: Det smager også bare rigtig godt.. og kyllingen bliver overhoved ikke tør.. Jeg lægger bare en skive ovenpå, det plejer at passe med størelsen..
Det må jeg prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128