sarrano skinke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

lykke mus

hej. jeg vil lige høre om man godt kan bruge sarrano skinke til mørrebrad.. havde forstilled mig dette

jeg vil vikle sarrano skinke rundt om en mørrebrad og sætte den i ovnen en times tid. men tror i det vil smage godt?? og kan man spise brun sovs og kartfofler til  

håber i vil give et hurtig svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Ni-ko-li-ne

flower skriver:

hej. jeg vil lige høre om man godt kan bruge sarrano skinke til mørrebrad.. havde forstilled mig dette

jeg vil vikle sarrano skinke rundt om en mørrebrad og sætte den i ovnen en times tid. men tror i det vil smage godt?? og kan man spise brun sovs og kartfofler til  

håber i vil give et hurtig svar

ja, det tror jeg sagtens du kan....

faktisk tror jeg det ville være lækkert hvis du før skinken smører mørbraden ind i dijon sennep... et meget tyndt lag...

Anmeld

11. maj 2011

JulieE

Det gør jeg ofte, altså vikler serano skinke om Mørbrad. det smager rigtig godt  Det er lidt som at vike bacon om bare mindre fedt...

Jeg laver ofte dette enten med kyllinge filetter eller mørbrad. Skær en lomme på langs af kødet og fyld noget Buko pikant ost og omvikles med Serano eller parma skinke og så i ovnen... Mums 

Anmeld

11. maj 2011

lykke mus

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det tror jeg sagtens du kan....

faktisk tror jeg det ville være lækkert hvis du før skinken smører mørbraden ind i dijon sennep... et meget tyndt lag...

har jeg desvæære intet af

Anmeld

11. maj 2011

Ni-ko-li-ne

flower skriver:

har jeg desvæære intet af

det går sikkert også fiiiint uden:0)

Anmeld

11. maj 2011

lykke mus

JulieE skriver:

Det gør jeg ofte, altså vikler serano skinke om Mørbrad. det smager rigtig godt  Det er lidt som at vike bacon om bare mindre fedt...

Jeg laver ofte dette enten med kyllinge filetter eller mørbrad. Skær en lomme på langs af kødet og fyld noget Buko pikant ost og omvikles med Serano eller parma skinke og så i ovnen... Mums 

hvor lang tid giver du den og hvad får i til

Anmeld

11. maj 2011

Kay

det gjorde jeg i går... så ja kan man sagtens... jeg fyldte kryderurter i og forårsløg... mums siger jeg bare...

Anmeld

11. maj 2011

lykke mus

Ni-ko-li-ne skriver:

det går sikkert også fiiiint uden:0)

håber jeg

Anmeld

11. maj 2011

JulieE

hvor lang tid giver du den og hvad får i til

Jeg menerr mørbraden plejer at få ca 45 min ved ca 200 grader og kyllingen ca 30 min... 

Jeg laver som regel med grønne bønner, Hasselback Kartofler og rødvinssovs til 

Anmeld

11. maj 2011

lykke mus

JulieE skriver:

Jeg menerr mørbraden plejer at få ca 45 min ved ca 200 grader og kyllingen ca 30 min... 

Jeg laver som regel med grønne bønner, Hasselback Kartofler og rødvinssovs til 

hmm alm kartofler og brun sovs og salat tror du det går an ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.