Mikkels tur med BU BA bilen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2008

MorCamilla

Hejsa alle sammen...

Mange tak for jeres hilsner.. Hvor er det dejligt at læse... 60.png
Mikkel har haft et enkelt anfald i dag, heldigvis mens vi var hjemme ved mine bedsteforældre (så jeg ikke var alene med ham) Han var godt omtåget bag efter, men fik det hurtigt godt igen..
Hele aftenen har han hygget sig som han plejer uden at man har kunne mærke noget på ham.. Så forhåbelig er det det sidste anfald han har haft i dag...

Knus fra Camilla, som stadig er lidt rystet over nattens oplevelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

Miamaja

MorCamilla skriver:

Mikkel fik et "anfald" sent i går aftes.. Han blev helt blå om læberne og de blev sådan helt "trykket ind" (det er svært at forklare på skrift) Kasper ringede så til lægevagten, mens han sad ved siden at Mikkel og jeg så lægen kunne høre Mikkel og sagde at vi skulle tjekkes med det samme.. Så vi var ude og køre med bu ba (ambulance) Det synes Mikkel var alletiders, ind i mellem "anfaldene"..
For at gøre en lang historie kort så tjekkede lægerne på Aalborg sygehus ham, nærmest for alt.. De kunne hurtigt udelukke at det ikke var en lunge der var klappet sammen (som jeg var bange for at det var) Efter flere undersøgelser, endte det med at de sagde at de troede at det var et asmaanfald...

Det var bare vemmeligt og uhyggeligt, men Mikkel klarede det bare så fint, min lille supermand

Ville bare lige fortælle det. Og skynde mig at sige at Mikkel har det fint i dag. Ud over at han er træt er der ikke noget at mærke på ham.. Men han holder nu alligevel fri fra dagplejen i dag...

uha, det er lige sadan noget der giver mig graa haar for tid de born, som de kommer ud for uheld osv osv... det tager paa en som foraldre

kunne ikke lade vare med at smile over din lille mikkels begejstring over ba bu bilen alt imens

Anmeld

12. november 2008

MorCamilla

Miamaja skriver:

uha, det er lige sadan noget der giver mig graa haar for tid de born, som de kommer ud for uheld osv osv... det tager paa en som foraldre

kunne ikke lade vare med at smile over din lille mikkels begejstring over ba bu bilen alt imens

Lige mine ord. Jeg kan heller ikke have sådan noget.. Så snart det er børn, er det bare en smule mere forfærdeligt...
Men Mikkel tog det så flot, min lille supermand... Jeg er sikker på at det hjalp lidt på hans humør at han skulle køre med bu ba bilen... 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.