Mikkels tur med BU BA bilen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. november 2008

MorCamilla

Mikkel fik et "anfald" sent i går aftes.. Han blev helt blå om læberne og de blev sådan helt "trykket ind" (det er svært at forklare på skrift) Kasper ringede så til lægevagten, mens han sad ved siden at Mikkel og jeg så lægen kunne høre Mikkel og sagde at vi skulle tjekkes med det samme.. Så vi var ude og køre med bu ba (ambulance) Det synes Mikkel var alletiders, ind i mellem "anfaldene"..
For at gøre en lang historie kort så tjekkede lægerne på Aalborg sygehus ham, nærmest for alt.. De kunne hurtigt udelukke at det ikke var en lunge der var klappet sammen (som jeg var bange for at det var) Efter flere undersøgelser, endte det med at de sagde at de troede at det var et asmaanfald...

Det var bare vemmeligt og uhyggeligt, men Mikkel klarede det bare så fint, min lille supermand

Ville bare lige fortælle det. Og skynde mig at sige at Mikkel har det fint i dag. Ud over at han er træt er der ikke noget at mærke på ham.. Men han holder nu alligevel fri fra dagplejen i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

fam.4xc

py ha en forskrækkelse!!!

Godt han er en sej lille gut - nyd jeres ekstra fridag

Anmeld

10. november 2008

petersmor

MorCamilla skriver:

Mikkel fik et "anfald" sent i går aftes.. Han blev helt blå om læberne og de blev sådan helt "trykket ind" (det er svært at forklare på skrift) Kasper ringede så til lægevagten, mens han sad ved siden at Mikkel og jeg så lægen kunne høre Mikkel og sagde at vi skulle tjekkes med det samme.. Så vi var ude og køre med bu ba (ambulance) Det synes Mikkel var alletiders, ind i mellem "anfaldene"..
For at gøre en lang historie kort så tjekkede lægerne på Aalborg sygehus ham, nærmest for alt.. De kunne hurtigt udelukke at det ikke var en lunge der var klappet sammen (som jeg var bange for at det var) Efter flere undersøgelser, endte det med at de sagde at de troede at det var et asmaanfald...

Det var bare vemmeligt og uhyggeligt, men Mikkel klarede det bare så fint, min lille supermand

Ville bare lige fortælle det. Og skynde mig at sige at Mikkel har det fint i dag. Ud over at han er træt er der ikke noget at mærke på ham.. Men han holder nu alligevel fri fra dagplejen i dag...

Stakkels jer, det må ha været en slem forskrækkelse Godt han er ved at være oven på igen
Knus Hanne

Anmeld

10. november 2008

Kvindemin

MorCamilla skriver:

Åh det er skrækkeligt.
Dejligt at han er okay igen, lille mus da
For kort tid siden, fik Celina feberkramper, hvor det hvide blev vendt ud af øjnene. Vi blev også hentet med 'ba bu', og blev indlagt. Der er altså ikke noget værre

Sådan nogle forskrækkelser der handler om vores eget kære barn, er det VÆRSTE

Anmeld

10. november 2008

Fam. Madsen

puha, godt at han har det godt igen...

Knus Sandra

Anmeld

10. november 2008

Mathilde

Hold da op en forskrækkelse! Men hvor er det godt, at han har det fint igen Ha en god dag.

Kram fra Mathilde

Anmeld

10. november 2008

twinboys

Åhhh lille Mikkel da, sikke en forskrækkelse for jer alle....

Godt at du har det godt igen og god bedring til dig...

Majbritt

Anmeld

10. november 2008

tasha33

nåe lille pus da sikken en forskrækkelse at få, rigtig god bedring med ham.
natasha

Anmeld

10. november 2008

3rollinger

Hej Camilla

Sikke godt at Mikkel er okay igen idag. Det var godt nok noget af en forskraekkelse.

Saa hellere undvaere ambulance turen

Knus
Trine

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

Chritinap skriver:

Åh det er skrækkeligt.
Dejligt at han er okay igen, lille mus da
For kort tid siden, fik Celina feberkramper, hvor det hvide blev vendt ud af øjnene. Vi blev også hentet med 'ba bu', og blev indlagt. Der er altså ikke noget værre

Sådan nogle forskrækkelser der handler om vores eget kære barn, er det VÆRSTE

Puha, jeg har heldigvis kun set et tilfælde af feberkramper, men det er bestemt ikke rart.. 54.png
Håber hun kom hurtigt oven på igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.