Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: hvis man nu skulle sige noget... Tyrese Gibson
hvis man nu skulle sige noget...
Tyrese Gibson
Og hold da helt op, der var det ligefør jeg faldt ned af stolen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Eii helt ærligt...han er jo James Bond..den første og den bedste Og iøvrigt også velkendt fra mange andre superfilm, som bl.a. Lokkeduen, Highlander, Indiana Johnes og mange flere.Sir Sean Connery
Eii helt ærligt...han er jo James Bond..den første og den bedste
Og iøvrigt også velkendt fra mange andre superfilm, som bl.a. Lokkeduen, Highlander, Indiana Johnes og mange flere.Sir Sean Connery
The one and only... Der er ingen i verden, der har en stemme som hans...
Dictes mor skriver: The one and only... Der er ingen i verden, der har en stemme som hans...
Jepp..og selv nu hvor han er godt oppe i 80'erne så er han stadig..wauu!En rigtig mand..helt igennem
luppe-laban skriver: Hvem er han.?
Hvem er han.?
med alt respekt. troede virkelig alle vidste hvem han var. han er da for dejlig...jeg er ved at blive gammel(aka 25)
BinaMor skriver: med alt respekt. troede virkelig alle vidste hvem han var. han er da for dejlig...jeg er ved at blive gammel(aka 25)
sorry..
og hvor han er king arthur.... drømme drømme
luppe-laban skriver: sorry..
haha tilgengæld kan jeg ikke finde rundt de de unge nye lækkerheder
BinaMor skriver: haha tilgengæld kan jeg ikke finde rundt de de unge nye lækkerheder
dem er der mange a. hihi
SussieThyssen skriver: Jepp..og selv nu hvor han er godt oppe i 80'erne så er han stadig..wauu!En rigtig mand..helt igennem
Det er det der er vildt, han er bare hot, der er et eller andet helt særligt over ham
FruRafn skriver: ej for real? hihi
ej for real? hihi
Det tænkte jeg også...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128