Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Eii helt ærligt...han er jo James Bond..den første og den bedste Og iøvrigt også velkendt fra mange andre superfilm, som bl.a. Lokkeduen, Highlander, Indiana Johnes og mange flere.Sir Sean Connery
Eii helt ærligt...han er jo James Bond..den første og den bedste
Og iøvrigt også velkendt fra mange andre superfilm, som bl.a. Lokkeduen, Highlander, Indiana Johnes og mange flere.Sir Sean Connery
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Bla. ham her humanahumanahumana
Bla. ham her humanahumanahumana
ja han er lækker, og så den accent han har :-) mums
Uden at det skal lyde pladder romantisk.. så er min kæreste uden tvivl drømmemanden for mig.. kunne ikk ønske mig mere
FruRafn skriver: og ja, jeg har nok bare set for meget One Tree Hill, men nøj hvor ham her altså også er ret sød
og ja, jeg har nok bare set for meget One Tree Hill, men nøj hvor ham her altså også er ret sød
Chad Michael Murray! Damn, jeg har også set for meget OTH
.
Dictes mor skriver: Mmmm den underskønne Gerard.. han ligger på den delt første plads hos mig sammen med vidunderlige Hugh Jackman
Mmmm den underskønne Gerard.. han ligger på den delt første plads hos mig sammen med vidunderlige Hugh Jackman
uhh helt klart de 2 er MUUUUMS
AmalieMalle skriver: I har da helt glemt L.O.C - den charmerende lækkermås Poul Walker & robert pattinson selvfølgelig !
I har da helt glemt L.O.C - den charmerende lækkermås
Poul Walker & robert pattinson selvfølgelig !
hehe okay Robert Pattinson måtte godt bide mig lidt i nakken
DLM skriver: hehe okay Robert Pattinson måtte godt bide mig lidt i nakken
Siljesmor skriver: Patrick Dempsey Rasmus Tantholdt Johannes Langkilde
Patrick Dempsey
Rasmus Tantholdt
Johannes Langkilde
Åh ja Johannes Langkilde, han er altså ret så sød... Ham kan vi lide!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128