Hvor finder jeg billige hagesmække?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Ryberg

Jeg syede selv hagesmække til Lasse... udseendsmæssigt er de ikke voldsomt kreative eller kønne, men de holder!

jeg købte tisselagen i meter varer i Jysk og så skråbånd i den farve man nu ønsker (du kan købe dem i 25 meter ruller)...

Så tegnede jeg en skabelon på den størrelse hagesmæk jeg ville have og klippede dem ud af tisselagenet... og så syede jeg skråbåndet på (70 cm langt er fin til en hagesmæk)...

Tisselagener holder til kogevask og tørretumbler

Vedlægger lige billeder af dem

(pris pr. stk. bliver ca.5-6 kr. + tiden du bruger)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Sakris

KittyGirl skriver:

Jeg syede selv hagesmække til Lasse... udseendsmæssigt er de ikke voldsomt kreative eller kønne, men de holder!

jeg købte tisselagen i meter varer i Jysk og så skråbånd i den farve man nu ønsker (du kan købe dem i 25 meter ruller)...

Så tegnede jeg en skabelon på den størrelse hagesmæk jeg ville have og klippede dem ud af tisselagenet... og så syede jeg skråbåndet på (70 cm langt er fin til en hagesmæk)...

Tisselagener holder til kogevask og tørretumbler

Vedlægger lige billeder af dem

(pris pr. stk. bliver ca.5-6 kr. + tiden du bruger)

Sådan nogle har jeg også syet, med tisselagen på bagsiden. Har så sat bomuld på forsiden og kantbånd hele vejen rundt. Synes selv de er blevet rigtig fine  

Vil dog se om jeg ikke kan finde en opskrift med ærmer....

Anmeld

23. maj 2011

Sakris

Og ellers IKEA :-)

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30178006 Billigere får du det vidst ikke. 2 stk for 15!

Anmeld

23. maj 2011

smokin

Pippihagesmækker er fantastiske til prisen. Tåler fint tørretumbler (i hvert fald mine) 

http://www.babytorvet.dk/shop/pippi-savlesmaek-rund-1185p.html

man kan få 3 for 50 og 3 af dem med spids for 70. 

Anmeld

23. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Bilka, de har enkelt smækker til ca 10 kr stk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.