Hvor finder jeg billige hagesmække?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.877 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

mullesmith2

Ja nu har jeg kigget på samtlige hjemmesider men sådan en spisehagesmæk koster omkring 60-100kr bare for en!! Syntes altså det er dyrt når jeg skal have til to børn og der går jo nok omkring 3 til hver om dagen og så savlesmække derimellem... Kunne også godt sy nogen selv nogen der har prøvet det selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Tip!

mullesmith2 skriver:

Ja nu har jeg kigget på samtlige hjemmesider men sådan en spisehagesmæk koster omkring 60-100kr bare for en!! Syntes altså det er dyrt når jeg skal have til to børn og der går jo nok omkring 3 til hver om dagen og så savlesmække derimellem... Kunne også godt sy nogen selv nogen der har prøvet det selv?

Bilka...

Anmeld

11. maj 2011

lucas<3

Jeg så nogle i Bilka..

Anmeld

11. maj 2011

serinasmor

bilka har en pakke med 7 stk for under 100 kr ... de kan så ikke tåle tørretumbler ... så hos mig holdt de kun én gang ..

føtex har en pakke med 3 stk for (hmm mener det var) 59.95 .. du må ikke hænge mig op på det ...  de holdt til tørretumbleren

til hjemmebrug har vi købt en plastik hagesmæk med skål .. mener det var i bilka .. men de har dem både i ikea og i føtex og mange andre butikker

håber det hjalp lidt

kan i øvrigt slet ikke fatte at du allerede har brug for spisesmække hvor går det dog stærkt

serinamor

Anmeld

11. maj 2011

Maja_4000

Føtex har 3 for 50 , mener jeg - ellers er det 60 , og der er tit 25% på alle deres baby-ting

Anmeld

11. maj 2011

mullesmith2

serinasmor skriver:

bilka har en pakke med 7 stk for under 100 kr ... de kan så ikke tåle tørretumbler ... så hos mig holdt de kun én gang ..

føtex har en pakke med 3 stk for (hmm mener det var) 59.95 .. du må ikke hænge mig op på det ...  de holdt til tørretumbleren

til hjemmebrug har vi købt en plastik hagesmæk med skål .. mener det var i bilka .. men de har dem både i ikea og i føtex og mange andre butikker

håber det hjalp lidt

kan i øvrigt slet ikke fatte at du allerede har brug for spisesmække hvor går det dog stærkt

serinamor

Tak for hjækpen har købt nogen fra bilka de er meget små, mest til savlesmække bruger vi dem. Og det går bare lynhurtigt de spiser kun morgen og aftenflaske nu og resten fyldes ud med diverse mos og grød.

Anmeld

11. maj 2011

mullesmith2

Skal i bilka i morgen må lige kigge hvad de har  Gider ikke alt det vasken hagesmække hele tiden så vil jeg hellere have en hel bunke hehe

Anmeld

11. maj 2011

serinasmor

mullesmith2 skriver:

Tak for hjækpen har købt nogen fra bilka de er meget små, mest til savlesmække bruger vi dem. Og det går bare lynhurtigt de spiser kun morgen og aftenflaske nu og resten fyldes ud med diverse mos og grød.

forstår egentlig godt du synes de er små dem fra bilka..

dem fra føtex er faktisk ganske store ..

har du overvejet spisedragt ?? ved man kan få dem i ikea .. i noget regntøjsstof .. lige til at tørre over med en våd klud  ...

Anmeld

11. maj 2011

mullesmith2

serinasmor skriver:

forstår egentlig godt du synes de er små dem fra bilka..

dem fra føtex er faktisk ganske store ..

har du overvejet spisedragt ?? ved man kan få dem i ikea .. i noget regntøjsstof .. lige til at tørre over med en våd klud  ...

Ja kunne godt ske de skulle have sådan et forklæde når de rigtig begynder at svine med maden hehe indtil videre er det mig der styre skeen så kan nøjes med hagesmækken lidt endnu. Men et par måneder til så er det nok nødvendigt med en heldragt haha

Anmeld

11. maj 2011

Mi

Min kusine syr nogle i sådan noget stof som er vandafvisende og så er de lange, så man kan stille tallerkenen på dem. Men jeg kan altså ikke huske hvad de koster, men du kan prøve at se på www.byslyngel.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.