madagaskar skriver:
Hvor gammel er jeres søn? Fra 4 måneders alderen er der jo allerede lidt mere tid at tage af når de så småt begynder at spise grød. Og til den tid er en time eller to er også fin tid at være sammen med sin far i starten (hvadenten det foregår hos farmor eller ikke - det er jo fars ansvar hvor han vil være).
Jeg var som sagt som dig i starten og skulle høre på alt fra farmors side lige fra onde ting om mormor, at bruddet var min skyld, til at hun ikke ville sidde med børn - fordi hun ikke kunne lide dem (dette blev sagt efter min eks havde kimet mig ned i 14 dage om at hans mor græd hver dag og savnede sit barnebarn). Bare drop det og lad far tage sig af det - så bliver det også vendt til noget positivt i forhold til jeres søn.
Og ja ... du har ret i at de ikke er kommet videre. Jeg kunne personligt ikke være mere ligeglad med hvem han deler sin seng med. Han kunne tage hele skandinaviens kvindelige befolkning på een gang uden det ville genere mig
Men han er fortsat meget optaget af om der skulle være en som jeg så meget som flirtede med.
Han bliver 4 måneder, lige om lidt. Men han er ikke begyndt på grød endnu, men skal snart til det.
Det kan du så have ret i, det gør det hele lidt nemmere.
Hvordan kan de være så hekse agtige ? Fordi man ikke vil deres sønner? Hvis vi havde beholdt dem, var de jo ordenlige, det jo ikke for sjov at vi er gået fra dem altså!!!!!
Nej nemlig, de kan hygge med alle dem vil. Altså .. jeg er ligeglad 
Anmeld