Nu sidder jeg her og tænker .. igår var jeg hjemme hos min søn's farmor, da hun havde inviteret os, fordi hun gerne vil se sit barnebarn, og det er da helt forstårligt, og jeg har intet imod at tage der hjem, det er trods alt, hans familie.
Men det hele er, faren kommer 1 gang om ugen og ser sin søn, ikke ret meget og meget kort tid af gange. Det andet er at jeg bliver fyldt op med mundlort. Fx min søn's farmor sagde "det er jo klart han græder, vi ser ham jo ikke så tit, så vi er jo fremmed for ham!' og helt ærligt .. hvad kan jeg gøre? Jeg har sagt at hun bare skal skrive og spørge om jeg vil komme, så hun kan se ham. Så kan hun da ikke tillade sig at lukke sådan noget pis ud, når hun ikke selv skriver og spørger? + at hun sagde den ene dage 'ja det tager jo en evighed at give ham vand med en ske, men det er jo hans mor der ikke vil have han får sutteflaske'. Endnu en gang mundlort, det er min søn der ikke vil tage flasken, han får brækfornemmelser osv. også vil jeg ikke tvinge ham til at tage den, og hvad skal han også med den, nu når jeg ammer alligevel?
Åh, havde bare lige bruge for at komme af med det. 
Anmeld