Jeg overvejer sgu at stemme radikalt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Mi

Jeg ville helt klart overveje at stemme radikalt, hvis de ellers ville støtte en blå regering. Jeg kan slet ikke se hvad de laver sammen med s og sf. De vil da få meget mere af deres økonomiske politik igennem ved v og k og så kan de måske mindske DFs inflydelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

jydeinden

madagaskar skriver:

De radikale har indenfor de seneste mange, mange år været for afskaffelsen af efterlønnen. Hvis de har udtalt at de ikke vil røre den, så er det gået min næse forbi.

tjaa jeg kan så ikke se hvordan en afskaffelse af efterlønnen hænger sammen med at stemme på S som statsminister... det er som at forsøge åbenlyst at stå med et ben i hver lejr.

Anmeld

11. maj 2011

sophiemy

jydeinden skriver:

tjaa jeg kan så ikke se hvordan en afskaffelse af efterlønnen hænger sammen med at stemme på S som statsminister... det er som at forsøge åbenlyst at stå med et ben i hver lejr.

De peger på Helle Thorning som statsminister, men går ind for afskaffelsen af efterløn. Enkeltsager kan jo altid divergere fra hele blokkens fælles politik. Men jeg tror altså aldrig de har udtalt at de ikke vil af med efterlønnen. Det var det eneste jeg kommenterede.

Jeg stemmer ikke selv radikalt og kommer heller ikke til det efter denne 2020 forhandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.