Jeg overvejer sgu at stemme radikalt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Aves.

om det er Løkke eller Helle tror jeg som ikke gør den store forskel, men vi skal dælme da have DF og PIa LANGT væk fra alt hvad der hedder indflydelse...

Hvad siger I, kan I lide den måde de arbejder på i de radikale, eller burde de holde sig til en af siderne...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Dictes mor

Jeg har det ligesom dig, jeg stemmer ret sikkert radikalt, jeg synes godt om dem. 

Anmeld

11. maj 2011

Faith

Jeg stemmer også radikalt... Synes de formår at tage det bedste fra begge fløje (som regel).

Anmeld

11. maj 2011

modesty

Jeg har stemt radikalt i de 13 år jeg har haft stemmeret - og kommer også til at gøre det denne gang. Selvom jeg er skuffet over deres måde at snige sig udenom ansvar for de indrømmelser DF har fået på udlændingeområdet i 2020 pakken.

I min bog er Enhehdslisten og de radikale de eneste mulige partier at stemme på fordi jeg simpelthen ikke kan gå ind for de andre partiers udlændingepolitik. Og jeg vil ikke stemme på Enhedslisten primært fordi jeg mener at deres økonomiske politik er uansvarlig (og fordi jeg ikke bryder mig om forbuds-partier). Her er jeg helt klart mere til de radikale.

Anmeld

11. maj 2011

sophiemy

Jeg synes bare netop at de radikale pt er med til at give DF større indflydelse. Hvilket ville være fint, hvis det ikke var præcis det de er imod.

Indgår de radikale denne aftale om 2020, så vil DF jo få indrømmelser på udlændigeområdet, som betaling for deres stemmer af de to regeringspartier. At de radikale ikke vil stå ved dette ansvar - betyder jo ikke at det ikke er præcis det der kommer til at ske.

Kan godt se, at de radikale får deres politik igennem (og hatten af for det), men synes ikke det er fedt at gå stik imod deres egne principper. Derfor vil de ikke kunne fiske min stemme på denne forhandlingstaktik.

Anmeld

11. maj 2011

eElak

Er de radikale ikke for dem der ikke kan bestemme sig? 

Anmeld

11. maj 2011

jydeinden

altså jeg stemmer uden tvivl IKKE på de radikale, synes det er så klamt at man udtaler det ene øjeblik at man ikke vil røre ved efterlønnen og det næste går man med til det....

jeg tror det bliver SF herfra

Anmeld

11. maj 2011

sophiemy

altså jeg stemmer uden tvivl IKKE på de radikale, synes det er så klamt at man udtaler det ene øjeblik at man ikke vil røre ved efterlønnen og det næste går man med til det....

jeg tror det bliver SF herfra

De radikale har indenfor de seneste mange, mange år været for afskaffelsen af efterlønnen. Hvis de har udtalt at de ikke vil røre den, så er det gået min næse forbi.

Anmeld

11. maj 2011

modesty

De radikale har indenfor de seneste mange, mange år været for afskaffelsen af efterlønnen. Hvis de har udtalt at de ikke vil røre den, så er det gået min næse forbi.

X2 Og hvis der er nogen der er vendekåber, så er det da SF og deres udlændingepolitik efter Villy kom til.

Anmeld

11. maj 2011

Hansen97

KaLee skriver:

Er de radikale ikke for dem der ikke kan bestemme sig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.