Skal lige en tur på fødegangen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

lounika

misse1986 skriver:

Hej i skønne kvinder.

Lige lidt info herfra :

Jeg er 36 plus 5 i dag.

Har haft besøg af min jdm i dag. Hun skønnede Mathias til at veje 3200 gr.. da vi skulle høre hjerte lyd ja så kunne vi høre det 2 forskellige steder oppe på maven, hun kiggede på mig og sagde.- Når han hikker hvor mærker du det så henne? Midt på sagde jeg.   Jeg vil godt lige ha dig ind på fødegangen ved 1 tiden så kan jeg lige scanne dig, - hun var ellers så sikker på at han lå ned ad med hovede men nu blev hun sku i tvivl og så kunne vi os lige få bekræftet om der kun er ham eller om der er gemt sig en mere derinde. jeg sider bare her med det største smil på læben og tænker hvad nu hvis der er 2 griner..

Men self. er der kun en men bliver godt lige at få det tjekket os om han ligger op eller ned ad.

knus.

vi glæder os til at høre hvad de siger   :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Corn

Cool, det trick lavede en fra min første mødregruppe. 4 uger før termin fandt man to hjertelyde, og 14 dage senere blev fødslen sat igang

Folk herude fra egnen havde samlet ekstra udstyr sammen til dem, så alt var klart til hendes skønne to piger...

Hendes mand havde lavet et lignende trick, da hans mor ventede sig, dog vidste man godt der var tvillinger, men der kom altså tre ud. Et sæt enæggede tvillinger, og så lige én til

Anmeld

11. maj 2011

silden85

Corn skriver:

Cool, det trick lavede en fra min første mødregruppe. 4 uger før termin fandt man to hjertelyde, og 14 dage senere blev fødslen sat igang

Folk herude fra egnen havde samlet ekstra udstyr sammen til dem, så alt var klart til hendes skønne to piger...

Hendes mand havde lavet et lignende trick, da hans mor ventede sig, dog vidste man godt der var tvillinger, men der kom altså tre ud. Et sæt enæggede tvillinger, og så lige én til

ej hvor sygt

Anmeld

11. maj 2011

misse198

hvor vildt det jo vildt sygt

kommer stræks med en opdatering når jeg har været derude

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

misse1986 skriver:

Janni: Det kan du tro jeg vil gøre

Godt 

Anmeld

11. maj 2011

Corn

silden85 skriver:

ej hvor sygt

Anmeld

11. maj 2011

Kay

misse1986 skriver:

hvor vildt det jo vildt sygt

kommer stræks med en opdatering når jeg har været derude

ja det gør du sidder og er såååå spændt!!!

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

Gud det vidste jeg ik ku lade sig gøre ..  .. Viildt . Så får man dobbeltglæde Glæder mig til opdate

Anmeld

11. maj 2011

Lone Jakobsen

nej hvor er det spændende. glæder mig til opdate

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej hvor sjovt og spændende. Håber alt er vel og bebs/erne ligger rigtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.