Skal lige en tur på fødegangen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

misse198

Hej i skønne kvinder.

Lige lidt info herfra :

Jeg er 36 plus 5 i dag.

Har haft besøg af min jdm i dag. Hun skønnede Mathias til at veje 3200 gr.. da vi skulle høre hjerte lyd ja så kunne vi høre det 2 forskellige steder oppe på maven, hun kiggede på mig og sagde.- Når han hikker hvor mærker du det så henne? Midt på sagde jeg.   Jeg vil godt lige ha dig ind på fødegangen ved 1 tiden så kan jeg lige scanne dig, - hun var ellers så sikker på at han lå ned ad med hovede men nu blev hun sku i tvivl og så kunne vi os lige få bekræftet om der kun er ham eller om der er gemt sig en mere derinde. jeg sider bare her med det største smil på læben og tænker hvad nu hvis der er 2 griner..

Men self. er der kun en men bliver godt lige at få det tjekket os om han ligger op eller ned ad.

knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Janni.

Ej hvor spændende, du laver lige en opdatering når du har været der inde ikke? 

Anmeld

11. maj 2011

misse198

Janni: Det kan du tro jeg vil gøre

Anmeld

11. maj 2011

pussekat

misse1986 skriver:

Hej i skønne kvinder.

Lige lidt info herfra :

Jeg er 36 plus 5 i dag.

Har haft besøg af min jdm i dag. Hun skønnede Mathias til at veje 3200 gr.. da vi skulle høre hjerte lyd ja så kunne vi høre det 2 forskellige steder oppe på maven, hun kiggede på mig og sagde.- Når han hikker hvor mærker du det så henne? Midt på sagde jeg.   Jeg vil godt lige ha dig ind på fødegangen ved 1 tiden så kan jeg lige scanne dig, - hun var ellers så sikker på at han lå ned ad med hovede men nu blev hun sku i tvivl og så kunne vi os lige få bekræftet om der kun er ham eller om der er gemt sig en mere derinde. jeg sider bare her med det største smil på læben og tænker hvad nu hvis der er 2 griner..

Men self. er der kun en men bliver godt lige at få det tjekket os om han ligger op eller ned ad.

knus.

hejsa

det bliv sjov og se om der er 2 der ind så men hold da op gå i 36 uge også høre at man nok skal have 2  tro nok jeg vil bliv lige  i hoved vis det være mig

Anmeld

11. maj 2011

bøgelund

misse1986 skriver:

Hej i skønne kvinder.

Lige lidt info herfra :

Jeg er 36 plus 5 i dag.

knus.

wow .. temmelig spændende..  

nu vil jeg sidde her, indtil der kommer update.. 

Anmeld

11. maj 2011

misse198

ja sider os lige og tænker over det. - min kæreste blev helt stille da jeg ringede til ham. - kunne ikke andet end at grine og sige, jamen så har vi da os prøvet det.

Men self. kan det os bare være fordi han er så aktiv som han er at han har flyttet rundt hele tiden.- eller retter bilder mig det selv ind )

Tiden går langsom lige nu. smiler.

Anmeld

11. maj 2011

Sunflower

Wow, tænk hvis der er 2!!! det vil da være helt vildt at finde ud af når du er så langt henne Glæder mig til opdatering

Anmeld

11. maj 2011

MinWilliam

Hvor spændene

Anmeld

11. maj 2011

misse198

Har altid godt kunne tænke mig tvillinger men det vil nok lige være noget der lige skulle sluges  engang

ja det er ret spændende må man sige

Måtte bare lige ud med det til jer.

Anmeld

11. maj 2011

Chr-Hei

Puha sikke da en melding at få i uge 36+5 (; Vil da være lidt vildt hvis de har gemt sig så godt at i kun har troet der var en ..

Men bliver da spændende lige at komme til scanning senere så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.