Hvad er NO-GO når man er mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

sarahb

Jeg hopper med på rosa her.
Skænderier og bagtalen om andre personer er slet ikk optimalt foran et barn.
Synes også man skal tænke på hvad man fx ikk selv kan li og er bange for og så ikke give de laster videre til vores børn. Jeg drikker fx ikk mælk eller spiser fisk eller kogt grønt, men det får mine børn altså.

Drikke i samvær med børn synes jeg er klamt. Intet er værre end at se fulde forældre med børn.

Give overvægt videre til sine børn er også et no go for mig og synes det er så synd for børn der går i deres overvægtiges forældres fodspor.

Og så synes jeg også der er grænser for ens påklædning og opførsel når man har børn. Man må godt vise ansvars bevidstehed og ikk ligne en Ho fra halm torvet når man kommer gående med sine børn.

Og så tale pænt så børnene ikke skal tale som en havnearbejder og lære bandeord osv osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

eElak

Mine no-go som mor:

Ikke slå barnet med noget som efterlader mærker
(I tilfælde af tvivl, det er pis)

Vær ikke "ung med de unge", men vær MOR overfor dit barn. Barnet har brug for moren som en mor - ikke som en veninde, det kan barnet finde andre steder :-)

Såvidt det er muligt, skal barnet ikke møde nye kærester, før man er ovre de første måneder 
Men det er langtfra noget som altid kan lade sig gøre i praksis - nogle singlemødre (og fædre) har ikke pasningsmuligheden når chancen er der...  

Anmeld

11. maj 2011

wamse

KaLee skriver:

Mine no-go som mor:

Ikke slå barnet med noget som efterlader mærker
(I tilfælde af tvivl, det er pis)

Vær ikke "ung med de unge", men vær MOR overfor dit barn. Barnet har brug for moren som en mor - ikke som en veninde, det kan barnet finde andre steder :-)

Såvidt det er muligt, skal barnet ikke møde nye kærester, før man er ovre de første måneder 
Men det er langtfra noget som altid kan lade sig gøre i praksis - nogle singlemødre (og fædre) har ikke pasningsmuligheden når chancen er der...  

Kan 100% tilslutte mig dine no- go´es 

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

modesty skriver:

Der er jo folk der slår deres børn. Men okay, alt ulovligt tæller ikke med i denne tråd. Tak for info.

Jamen, det liggger vel implicit i det...at selvfølgelig er det ikke ok at slå sine børn...kan slet ikke se at det hænger sammen medd et jeg skrev...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.