Vi skal have en dreng mere! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

misslea

signe. skriver:

Ja, som overskriften lyder, venter vi os en lillebror til Hasse, til sep Vi fik det at vide igår til MD scanningen, og selv vi kunne se det var en lille dreng der gemte sig derinde men nu kommer spørgsmålet.. Vi havde egentlig regnet med en pige, for det havde jeg på fornemmelsen, så vi gik mest og tænkte i pigenavne... men nu hvor det er en dreng er vi HELT på bar bund og uenige(læs: MEGET uenige hehe)

Det må gerne være et ret solidt dansk navn, og gerne en smule specielt, da det jo gerne må passe lidt til navnet Hasse.

Så kom frisk med drenge navne

Her er lidt af dem JEG har skrevet ned (i tilfældig rækkefølge)

Villads

Fillip/Phillip

Mikkel

Elias

NEEEEEEEEEEEJ hvor skønt!!!! Kæmpe stort tillykke!!!!

Jeg tænker

Kalle

Pelle

Luis/Loui

Lauritz

Willie

Arthur

Frej

Gustav

Oscar

Theodor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Tillykke søde hvor dejligt for jer

Villads er vildt sødt

Anmeld

11. maj 2011

Mamalou

signe. skriver:

Ja, som overskriften lyder, venter vi os en lillebror til Hasse, til sep Vi fik det at vide igår til MD scanningen, og selv vi kunne se det var en lille dreng der gemte sig derinde men nu kommer spørgsmålet.. Vi havde egentlig regnet med en pige, for det havde jeg på fornemmelsen, så vi gik mest og tænkte i pigenavne... men nu hvor det er en dreng er vi HELT på bar bund og uenige(læs: MEGET uenige hehe)

Det må gerne være et ret solidt dansk navn, og gerne en smule specielt, da det jo gerne må passe lidt til navnet Hasse.

Villads

Fillip/Phillip

Mikkel

Elias

Tillykke med prinsen i maven

Vi venter også en dreng, som skal have navnet Villads. Jeg kender kun alt for godt til, at det er svært at blive enig om et navn. Vi har især haft svært ved at blive enige om et drengenavn.. 

Der er heldigvis et stykke for jer endnu, inden jeres lille supermand kommer til verden, så der skulle være håb for at I kan blive enige

Anmeld

11. maj 2011

JustAnotherName

Hasse og Anton ??

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

signe. skriver:

Villads

Fillip/Phillip

Mikkel

Elias

Tillykke med den kommende lille søn..

Jeg tænker Hasse og Otto, Harald, Sofus, Bertil, Jeppe, Asmus, Janus, Carl, Knud, Erik.

Anmeld

11. maj 2011

Maalene

Hvor dejligt - og hvor kommer de bare til at få SUPER meget ud af hinanden

Stort tillykke med lillebror i maven

Anmeld

11. maj 2011

bagger26

Som flere har foreslået, Kalle.. Syntes det passer rigtig godt sammen med Hasse..

Anmeld

12. maj 2011

signe.

Der er mange gode forslag blandt jeres idéer.. vi går mest sådan og snakker lidt løst om det nu, da der jo er 4½ måned til han kommer endnu.. så håber da vi bliver enige inden da

Anmeld

12. maj 2011

signe.

misslea skriver:

NEEEEEEEEEEEJ hvor skønt!!!! Kæmpe stort tillykke!!!!

Jeg tænker

Kalle

Pelle

Luis/Loui

Lauritz

Willie

Arthur

Frej

Gustav

Oscar

Theodor

ej, det var virkelig nogle gode navne du foreslog tak søde...

Anmeld

12. maj 2011

Moar2011

tillykke med endnu en skæn dreng derinde ..

hvad med navnet hektor ? - det synes jeg også er flot ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.