Vi skal have en dreng mere! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

MinWilliam

Stort tillykke med den lille dreng i maven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Hvem?

signe. skriver:

Ja, som overskriften lyder, venter vi os en lillebror til Hasse, til sep Vi fik det at vide igår til MD scanningen, og selv vi kunne se det var en lille dreng der gemte sig derinde men nu kommer spørgsmålet.. Vi havde egentlig regnet med en pige, for det havde jeg på fornemmelsen, så vi gik mest og tænkte i pigenavne... men nu hvor det er en dreng er vi HELT på bar bund og uenige(læs: MEGET uenige hehe)

Det må gerne være et ret solidt dansk navn, og gerne en smule specielt, da det jo gerne må passe lidt til navnet Hasse.

Så kom frisk med drenge navne

Her er lidt af dem JEG har skrevet ned (i tilfældig rækkefølge)

Villads

Fillip/Phillip

Mikkel

Elias

Ejjjj, T I L L Y K K E, søde. Hvor er det lækkert, det er skøøøønt med to drenge

Hva med Malthe, Gustav eller Laurits?

Nogle af dem vi overvejede

Anmeld

11. maj 2011

Malene84

signe. skriver:

Ja, som overskriften lyder, venter vi os en lillebror til Hasse, til sep Vi fik det at vide igår til MD scanningen, og selv vi kunne se det var en lille dreng der gemte sig derinde men nu kommer spørgsmålet.. Vi havde egentlig regnet med en pige, for det havde jeg på fornemmelsen, så vi gik mest og tænkte i pigenavne... men nu hvor det er en dreng er vi HELT på bar bund og uenige(læs: MEGET uenige hehe)

Det må gerne være et ret solidt dansk navn, og gerne en smule specielt, da det jo gerne må passe lidt til navnet Hasse.

Villads

Fillip/Phillip

Mikkel

Elias

Villads!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      TILLYKKE MED LILLEBROR!!!

Anmeld

11. maj 2011

signe.

Malene84 skriver:

Villads!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     TILLYKKE MED LILLEBROR!!!

jeg holder også mest på Villads, og dernæst Elias.. det klinger godt med Hasse.. taaaaaak søde

Anmeld

11. maj 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Ejjjj, T I L L Y K K E, søde. Hvor er det lækkert, det er skøøøønt med to drenge

Hva med Malthe, Gustav eller Laurits?

Nogle af dem vi overvejede

Malte hedder Mads´lillebror så det et no-go.. ja laurits er også rigtig pænt

Anmeld

11. maj 2011

signe.

chael skriver:

Puha, her er vi også på bar bund....

Vi venter også en dreng til september, men vi kan slet ikke blive enige.

VI har en pige, der hedder Sofie og en søn der hedder Oliver.

Vi er så uenige, at vi har droppet navne snakken indtil han er født. For vi kan faktisk komme helt op og diskutere over det

Så vi venter til han kommer ud til os og se hvad han ligner, så kan det være navnet kommer til os der

Og til lykke med lillebror i maven

*Camilla 20+2

ja, ender det nok også med her.. har prøvet at forklarer Hasse at han skal fortælle os hvad lillebror skal hedde, men det forstår han vist ikk helt

Anmeld

11. maj 2011

signe.

JustAnotherName skriver:

Tillykke  

Hmm, ja, det med navnene er altid svært... Hyggeligt, men svært

Her er et par forslag - Hasse og :

Tobias

Hjalte

Rasmus

Storm

Mikkel

Berthil

Anders

Christopher

Daniel

tusind tak for forslag, nogle af dine forslag har vi også vendt

Anmeld

11. maj 2011

Faith

Malene84 skriver:

Villads!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     TILLYKKE MED LILLEBROR!!!

NEJ MALENE!!!!!!!!

MIKKEL er det helt rigtige navn

Stort tillykke med drengebarnet i maven Signe!

Anmeld

11. maj 2011

2babygirls

signe. skriver:

Villads

Fillip/Phillip

Mikkel

Elias

STORT TILLYKKE !!!!!!

Dejligt at han er sund og rask inde i maven, så skal der bare fuld fart på vokseværket

Af drengenavne elsker jeg navnet Malthe  (det synes manden så ikke om.. men har noget tid at løbe på hehe)

Anmeld

11. maj 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

STORT TILLYKKE !!!!!!

Dejligt at han er sund og rask inde i maven, så skal der bare fuld fart på vokseværket

Af drengenavne elsker jeg navnet Malthe  (det synes manden så ikke om.. men har noget tid at løbe på hehe)

det hedder min kærestes lillebror desværre.. ellers var det nemlig også et godt potentiale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.