IUI + klar parat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Jeg har først været i det private og der var forløbet individuelt og jeg blev instrueret i at tage det forskellige medicin fra gang til gang - ikke noget "klar parat" hér.

Da vi skulle i ICSI startede vi i det offentlige og dér skulle vi til et infomøde inden vi kunne komme igang. Det var et generelt infomøde og jeg vil skyde på at vi var omkring 75 par. Til mødet fik vi at vide at ventetiden var ca. 7 måneder, men vi kom meget hurtigere til, allerede efter 3 måneder (tror jeg) var vi igang. Jeg tror at ventetiden er meget forskellig fra klinik til klinik.

I øvrigt var infomødet fuldstændig spild af vores tid, vi havde jo været i forløbet længe og vidste alt det de fortalte om. Men der sad jo mange par som havde stor gavn af dette møde og jeg tror det sparer klinikken for en masse tid ved de enkelte par.

Jeg ved ikke om det møde i skal til, om det kun er for jer, eller om det er et mere generelt møde for flere par? Men nu har du i hvert fald fået lidt info omkring mit forløb...

Jo, det er sådan et møde vi skal til, der er dog max deltagere på, så vi ikke bliver for mange, for mødet (skolen som de kalder det) varer kun 1 time, og der er tid til de individuelle. SÅ der er jo ikke mange par.

TAK.. Jeg glad for at folk deler ud. Er det lykkedes hos Jer eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Sunflower

Anonym skriver:

Jo, det er sådan et møde vi skal til, der er dog max deltagere på, så vi ikke bliver for mange, for mødet (skolen som de kalder det) varer kun 1 time, og der er tid til de individuelle. SÅ der er jo ikke mange par.

TAK.. Jeg glad for at folk deler ud. Er det lykkedes hos Jer eller?

Jeg ville jo gerne kunne sige ja Men jeg skal først have taget blodprøve på fredag, så vi holder spændningen lidt endnu

Men mit første forsøg blev aflyst - der var ingen æg til oplægning

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Jeg ville jo gerne kunne sige ja Men jeg skal først have taget blodprøve på fredag, så vi holder spændningen lidt endnu

Men mit første forsøg blev aflyst - der var ingen æg til oplægning

Uhhh, XXXX alt hvad jeg kan for jer.

Mine æg er ifølge gyn. helt OK SÅ vi satser på at det bare går derudaf nu...

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ihh, dejligt med sådan en succes historie

Min er mere end klar, vi vil bare så gerne. Det var ham der ikke kunne vente med at starte på PB, hvor jeg sagde at vi lige skulle vente lidt, så jeg havde min udd. færdig

Dengang vi startede.. Nu jeg i fast arbejde og nu skal det sku være, kan ikke vente og ja, er desperat.

Nu glæder vi os bare til at komme derind d. 1 også må vi se, hvordan og hvorledes. Spændende.-.

Jamen her var det også manden der ville have børn først. Men behandlingsdelen skulle han lige finde "fred" med. Sådan er det nok forskelligt.

Jeg håber det kommer til at gå stærkt og at i snart får jeres ønskebaby. 

Intet menneske burde skulle kæmpe for at få børn. 

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ihh, dejligt med sådan en succes historie

Min er mere end klar, vi vil bare så gerne. Det var ham der ikke kunne vente med at starte på PB, hvor jeg sagde at vi lige skulle vente lidt, så jeg havde min udd. færdig

Dengang vi startede.. Nu jeg i fast arbejde og nu skal det sku være, kan ikke vente og ja, er desperat.

Nu glæder vi os bare til at komme derind d. 1 også må vi se, hvordan og hvorledes. Spændende.-.

Jamen her var det også manden der ville have børn først. Men behandlingsdelen skulle han lige finde "fred" med. Sådan er det nok forskelligt.

Jeg håber det kommer til at gå stærkt og at i snart får jeres ønskebaby. 

Intet menneske burde skulle kæmpe for at få børn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.