Sunflower skriver:
Jeg har først været i det private og der var forløbet individuelt og jeg blev instrueret i at tage det forskellige medicin fra gang til gang - ikke noget "klar parat" hér.
Da vi skulle i ICSI startede vi i det offentlige og dér skulle vi til et infomøde inden vi kunne komme igang. Det var et generelt infomøde og jeg vil skyde på at vi var omkring 75 par. Til mødet fik vi at vide at ventetiden var ca. 7 måneder, men vi kom meget hurtigere til, allerede efter 3 måneder (tror jeg) var vi igang. Jeg tror at ventetiden er meget forskellig fra klinik til klinik.
I øvrigt var infomødet fuldstændig spild af vores tid, vi havde jo været i forløbet længe og vidste alt det de fortalte om. Men der sad jo mange par som havde stor gavn af dette møde og jeg tror det sparer klinikken for en masse tid ved de enkelte par.
Jeg ved ikke om det møde i skal til, om det kun er for jer, eller om det er et mere generelt møde for flere par? Men nu har du i hvert fald fået lidt info omkring mit forløb...
Jo, det er sådan et møde vi skal til, der er dog max deltagere på, så vi ikke bliver for mange, for mødet (skolen som de kalder det) varer kun 1 time, og der er tid til de individuelle. SÅ der er jo ikke mange par.
TAK.. Jeg glad for at folk deler ud. Er det lykkedes hos Jer eller?
Anmeld