IUI + klar parat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej alle Jer dejlige kvinder

Vi skal jo til samtale i Skive d. 1 juni. Vi glæder os

Vi skal højst sandsynligt starte i IUI-H, det er i hvert det der er konkluderet. MEN...

Hvor hurtig kom i til klar parat? For der står der ingen ventetid er, og så snart vi har været i klar parat kan vi starte på 1. IUI og jeg skal have mens omkring d. 16 juni. Mon vi kan nå det til den dato????

De vil jo bare have os igang

Og hvornår er det kvinden ingen medicin får, altså jeg jo ung og fertil og alt er perfekt, så kan det være vi skal insimineres uden jeg får medicin måske??? Kender nogle noegt til evt. at gøre sådan?

Min mand har let nedsat sæd. Sidst var der 12 mio, og der skal kun bruges 2 til IUI. Kom gerne med Jeres erfaringer?

Stoler på Skive kan gøre det i 1 forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Sunflower

Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål da jeg ikke har været i behandling i skive, så jeg ved intet om det der klar parat halløj

Og jeg har PCO så jeg har naturligvis fået hormoner - ved ikke hvordan det fungerer når cyklus er stabil...

Men ville da bare lige ønske jer held og lykke

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål da jeg ikke har været i behandling i skive, så jeg ved intet om det der klar parat halløj

Og jeg har PCO så jeg har naturligvis fået hormoner - ved ikke hvordan det fungerer når cyklus er stabil...

Men ville da bare lige ønske jer held og lykke

Tak skal du have Nu må heldet være med os

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej alle Jer dejlige kvinder

Vi skal jo til samtale i Skive d. 1 juni. Vi glæder os

Vi skal højst sandsynligt starte i IUI-H, det er i hvert det der er konkluderet. MEN...

Hvor hurtig kom i til klar parat? For der står der ingen ventetid er, og så snart vi har været i klar parat kan vi starte på 1. IUI og jeg skal have mens omkring d. 16 juni. Mon vi kan nå det til den dato????

De vil jo bare have os igang

Og hvornår er det kvinden ingen medicin får, altså jeg jo ung og fertil og alt er perfekt, så kan det være vi skal insimineres uden jeg får medicin måske??? Kender nogle noegt til evt. at gøre sådan?

Min mand har let nedsat sæd. Sidst var der 12 mio, og der skal kun bruges 2 til IUI. Kom gerne med Jeres erfaringer?

Stoler på Skive kan gøre det i 1 forsøg

Det er meget forskelligt hvornår de begynder at give hormoner. Man kan også selv vælge at ligge ud uden selv om de foreslår det. Vi startede uden fordi min cyklus var helt normal og fordi mandens sædkvalitet var ok. De sidste to gange IUI prøvede vi med hormoner, men jeg udviklede ikke flere æg af den grund. Så der var jeg lidt skuffet over den del af behandlingen.

Skal lige siges, at vi var i behandling i KBH og ikke Skive. 

Held og lykke med det 

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er meget forskelligt hvornår de begynder at give hormoner. Man kan også selv vælge at ligge ud uden selv om de foreslår det. Vi startede uden fordi min cyklus var helt normal og fordi mandens sædkvalitet var ok. De sidste to gange IUI prøvede vi med hormoner, men jeg udviklede ikke flere æg af den grund. Så der var jeg lidt skuffet over den del af behandlingen.

Skal lige siges, at vi var i behandling i KBH og ikke Skive. 

Held og lykke med det 

Tak Vil da prøve at foreslå et enkelt forsøg uden, medmindre de mener det er bedst med det samme..

Håber Skive lever op til mine forventninger

Kom i hurtig igang efter første samtale og hvor hurtig kom i på klar parat?

Alle vores undersøgelser osv er klar, de tager nogle blodprøver deroppe, men det tagre jo kun ca. højst 1 uge så der svar

Anmeld

11. maj 2011

Anonym skriver:

Tak Vil da prøve at foreslå et enkelt forsøg uden, medmindre de mener det er bedst med det samme..

Håber Skive lever op til mine forventninger

Kom i hurtig igang efter første samtale og hvor hurtig kom i på klar parat?

Alle vores undersøgelser osv er klar, de tager nogle blodprøver deroppe, men det tagre jo kun ca. højst 1 uge så der svar

Hos min klinik hed det ikke Klar Parat. Så ved ikke helt hvad der menes med det? Da vi først kom til 1 samtale på klinikken kunne vi komme i gang få uger efter, i min første nye cyklus. Vi valgte at vente - manden var ikke klar alligevel. Så der gik fra Maj til August før vi sprang ud i det. Jeg var godt utålmodig - og lidt vred - til sidst. Men man er jo to i spillet og rykker sig forskelligt og i forskellige tempo. Så var overbærende .

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Hos min klinik hed det ikke Klar Parat. Så ved ikke helt hvad der menes med det? Da vi først kom til 1 samtale på klinikken kunne vi komme i gang få uger efter, i min første nye cyklus. Vi valgte at vente - manden var ikke klar alligevel. Så der gik fra Maj til August før vi sprang ud i det. Jeg var godt utålmodig - og lidt vred - til sidst. Men man er jo to i spillet og rykker sig forskelligt og i forskellige tempo. Så var overbærende .

Klar parat er hvor jeg skal lære at stikke mig selv, og vi får generelle ting af vide om medicin osv?

Min mand vil igang med det samme, men skal have mens på fredag ca også igen ca. 16 juni, så vi har to forsøg tilbage til en øko. baby, det jo ikke umuligt

Anmeld

11. maj 2011

Anonym skriver:

Klar parat er hvor jeg skal lære at stikke mig selv, og vi får generelle ting af vide om medicin osv?

Min mand vil igang med det samme, men skal have mens på fredag ca også igen ca. 16 juni, så vi har to forsøg tilbage til en øko. baby, det jo ikke umuligt

Dejligt manden vil igang med det sammen  Jeg skulle også lige sluge den da min fik kolde fusser. Men vi endte jo med IVF og blev gravide hvilket desværre endte i en SA. Men nu er jeg så blevet naturligt gravid lige efter SAen. Så der er håb forude. 

Vi fik afvide at vi ingenting fejlede, og burde kunne selv. Så derfor var min mand måske ekstra tøvende omkring at starte, hvor jeg synes vi havde ventet længe nok. 

På min klinik fik man vejledning fra gang til gang, i stedet for en masse oplysninger på en gang. Det var jeg glad for. 

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Dejligt manden vil igang med det sammen  Jeg skulle også lige sluge den da min fik kolde fusser. Men vi endte jo med IVF og blev gravide hvilket desværre endte i en SA. Men nu er jeg så blevet naturligt gravid lige efter SAen. Så der er håb forude. 

Vi fik afvide at vi ingenting fejlede, og burde kunne selv. Så derfor var min mand måske ekstra tøvende omkring at starte, hvor jeg synes vi havde ventet længe nok. 

På min klinik fik man vejledning fra gang til gang, i stedet for en masse oplysninger på en gang. Det var jeg glad for. 

Ihh, dejligt med sådan en succes historie

Min er mere end klar, vi vil bare så gerne. Det var ham der ikke kunne vente med at starte på PB, hvor jeg sagde at vi lige skulle vente lidt, så jeg havde min udd. færdig

Dengang vi startede.. Nu jeg i fast arbejde og nu skal det sku være, kan ikke vente og ja, er desperat.

Nu glæder vi os bare til at komme derind d. 1 også må vi se, hvordan og hvorledes. Spændende.-.

Anmeld

11. maj 2011

Sunflower

Anonym skriver:

Jeg har først været i det private og der var forløbet individuelt og jeg blev instrueret i at tage det forskellige medicin fra gang til gang - ikke noget "klar parat" hér.

Da vi skulle i ICSI startede vi i det offentlige og dér skulle vi til et infomøde inden vi kunne komme igang. Det var et generelt infomøde og jeg vil skyde på at vi var omkring 75 par. Til mødet fik vi at vide at ventetiden var ca. 7 måneder, men vi kom meget hurtigere til, allerede efter 3 måneder (tror jeg) var vi igang. Jeg tror at ventetiden er meget forskellig fra klinik til klinik.

I øvrigt var infomødet fuldstændig spild af vores tid, vi havde jo været i forløbet længe og vidste alt det de fortalte om. Men der sad jo mange par som havde stor gavn af dette møde og jeg tror det sparer klinikken for en masse tid ved de enkelte par.

Jeg ved ikke om det møde i skal til, om det kun er for jer, eller om det er et mere generelt møde for flere par? Men nu har du i hvert fald fået lidt info omkring mit forløb...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.