Hjælp lige her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Har børn på 2 1/2 år ikke behov for en fridag indimellem?

Min mand mener nej, hun har det jo fint i dagplejen og der er børn at lege med. Jeg tænker at hun ligesom alle andre, kan have behov for en dag fri ind i mellem, udover weekend og helligdage.

Hun har bare haft en dårlig eftermiddag i går, og i dag er hun ked af det til morgen.

Burde hun komme i dagpleje, eller er det fint nok hun bliver hjemme i dag? Det er noget vi er ret uenige om. Vi går begge hjemme i tiden, da han er sygemeldt og jeg er på barsel. Skal lige siges at det ikke er noget hun selv har bedt om.

Uha, jeg mener altså slet ikke så små børn burde gå på arbejde.. men jo, selvfølgelig skal de da have fri og ferie ligesom alle andre...jeg har altid haft mine børn hjemme ved fridage og ferier...og da især i den alder hvor de mest behøver jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Uha, jeg mener altså slet ikke så små børn burde gå på arbejde.. men jo, selvfølgelig skal de da have fri og ferie ligesom alle andre...jeg har altid haft mine børn hjemme ved fridage og ferier...og da især i den alder hvor de mest behøver jer.

Jeg har det lige som dig, men nu er det ikke alle der har mulighed for at holde børn hjemme. Men når muligheden er der, synes jeg da også man skal benytte sig af det.
Jeg ved der er en dreng som hun ikke er så glad for i dagplejen, og så kan det jo være meget anstrengende at skulle afsted hver dag. For ikke at tale om børnehave, når den tid kommer. Sikke en larm de skal leve i hver dag!

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg har det lige som dig, men nu er det ikke alle der har mulighed for at holde børn hjemme. Men når muligheden er der, synes jeg da også man skal benytte sig af det.
Jeg ved der er en dreng som hun ikke er så glad for i dagplejen, og så kan det jo være meget anstrengende at skulle afsted hver dag. For ikke at tale om børnehave, når den tid kommer. Sikke en larm de skal leve i hver dag!

Nej, selvfølgelig har alle ikke muligheden for det, men når nu jeg har og havde, så kunne jeg ikke drømme om at andre skulle passe mit barn og under de betingelser som der findes i pasningstilbud...udover det så er der faktisk mennesker som ikke giver børn fridage eller ferie eller korte dage, trods muligheden for det.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Nej, selvfølgelig har alle ikke muligheden for det, men når nu jeg har og havde, så kunne jeg ikke drømme om at andre skulle passe mit barn og under de betingelser som der findes i pasningstilbud...udover det så er der faktisk mennesker som ikke giver børn fridage eller ferie eller korte dage, trods muligheden for det.

Nemlig og det er synd. Det er også derfor, jeg er meget uenig med min mand omk. dette.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nemlig og det er synd. Det er også derfor, jeg er meget uenig med min mand omk. dette.

Mænd har ikke den samme binding og fornemmelse til barnet...derfor tror jeg også de tit bare synes det er helt fint og afsted det går...find en masse materiale omkring små børns udvikling, om deres behov på det alderstrin, om instutioner og deres styrker og svagheder, så tror jeg din mand vil se lidt anderledes på det..

Anmeld

11. maj 2011

sarahb

Når i har muligheden er det da så dejligt for jeres datter at ha en fridag...

Anmeld

11. maj 2011

Lady Marion <3

Ej selvfølgelig har barnet da brug for en fri dag ind i mellem  Jeg sender sjældent Alexander afsted når jeg har fri så han har næsten en ugentlig fridag og det fortjener han da ligeså meget som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.