Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stener bare tv og baby... spiser slik og chips... nam nam
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Ser pt. QTv .. Meen skal i seng liiiii omlidt Men den sætning kender vi vidst alle for godt
Ser pt. QTv .. Meen skal i seng liiiii omlidt Men den sætning kender vi vidst alle for godt
kender det alt for godt,,, meeen skal da lige se paradise(;
mortilflere skriver: har den samme diskusion med bonden som jeg plejer kl 22 , han går i seng og er sur over jeg ikke gør ...... At han ik kan lære det
har den samme diskusion med bonden som jeg plejer kl 22 , han går i seng og er sur over jeg ikke gør ......
At han ik kan lære det
haha(; jeg har heldigvis ingen at diskutere min sengetid med(;
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Husk at komme ud derfra igen Hehe.
Husk at komme ud derfra igen Hehe.
det jo lige det(; ej tror ikke engang jeg kan komme ind i den, min fryser er sådan en dum lille en
alberts mor<3 skriver: ja hvad laver i her til aften, jeg har lige ristet min sidste skumfidus over et fyrfadslys, mums, når man ikke kan lave bål må man bruge hvad man har(; og så har albert været helt ved siden af sig selv hele dagen plus natten og igår men nu sover han endelig så nu skal der stenes paradise(;¨ hva med jer?
ja hvad laver i her til aften,
jeg har lige ristet min sidste skumfidus over et fyrfadslys, mums, når man ikke kan lave bål må man bruge hvad man har(; og så har albert været helt ved siden af sig selv hele dagen plus natten og igår men nu sover han endelig
så nu skal der stenes paradise(;¨
hva med jer?
er ved og bearbejde alle dagens indtryk, er på højskole og er ved og lære en masse nyt.. men pyy man blir træt i hovedet
alberts mor<3 skriver: kender det alt for godt,,, meeen skal da lige se paradise(;
Det ser jeg heldigvis ikke denne sæson
alberts mor<3 skriver: haha(; jeg har heldigvis ingen at diskutere min sengetid med(;
Han holder oxo mest envejs tale LOL
alberts mor<3 skriver: det jo lige det(; ej tror ikke engang jeg kan komme ind i den, min fryser er sådan en dum lille en
Hehe, så ingen mulighed for at køle ned? Du må nøjes med at stikke hovedet derind så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128