hvad laver i?(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

miinimeal

ja hvad laver i her til aften,

jeg har lige ristet min sidste skumfidus over et fyrfadslys, mums, når man ikke kan lave bål må man bruge hvad man har(; 
og så har albert været helt ved siden af sig selv hele dagen plus natten og igår men nu sover han endelig

så nu skal der stenes paradise(;¨

hva med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Ka+Ma=Be

alberts mor<3 skriver:

jeg har lige ristet min sidste skumfidus over et fyrfadslys, mums, når man ikke kan lave bål må man bruge hvad man har(; 
og så har albert været helt ved siden af sig selv hele dagen plus natten og igår men nu sover han endelig

hva med jer?

Skal også til at stene paradise Og overveje om jeg gider smovse chips, oreos, ben & jerry eller sun lolly!

Anmeld

10. maj 2011

miinimeal

Katte87 skriver:

Skal også til at stene paradise Og overveje om jeg gider smovse chips, oreos, ben & jerry eller sun lolly!

årh gad også godt fråde chips, men tror jeg nupper en is(;

Anmeld

10. maj 2011

Orkide86

Har et rugbrød i ovnen, så venter på det er færdig så jeg kan komme i seng Ellses slapper jeg bare af

Anmeld

10. maj 2011

kamillapetersen91

alberts mor<3 skriver:

hva med jer?

lige nu sidder jeg og ser singleliv

Anmeld

10. maj 2011

Ka+Ma=Be

alberts mor<3 skriver:

årh gad også godt fråde chips, men tror jeg nupper en is(;

Hehe god plan tror også lige jeg snupper noget ben & jerry's - bare lige til at starte på ... ej

Anmeld

10. maj 2011

Bshizzle

Sikker en kreativ ide du har dig.. Haha..

Jeg sidder og hygge snakker med min Svigermor som lige er kommet forbi.. ( fast invitar i huset.. )

Ellers nyder jeg at min dreng gik i seng kl 18 og ikke gad op og ha aftensmad eller bage pandekager med mig.
Min kæreste er på arbejde til sent i nat.  

aaaahmm... og så fråder jeg slik og popcorn.

Anmeld

10. maj 2011

Mira0911

Jeg skal lige om snart se Qtv... 

Anmeld

10. maj 2011

miinimeal

Mirjam123 skriver:

Har et rugbrød i ovnen, så venter på det er færdig så jeg kan komme i seng Ellses slapper jeg bare af

hygge(:

Anmeld

10. maj 2011

miinimeal

Katte87 skriver:

Hehe god plan tror også lige jeg snupper noget ben & jerry's - bare lige til at starte på ... ej

jeg hopper ud i fryseren i pausen(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.