Neglelak til kattekostume??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

aya-zia

Dinna88 skriver:

Jep, dem om det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Julymama

Dinna88 skriver:

Godaften! 

Jeg skal på fredag være udklædt som kat, til min sidste skoledag. Jeg skal have sorte ører, sorte leggins, sort top samt sort nederdel og sko på. Det er jo fredag den 13. Men.... Hvad for en farve neglelak skal jeg have på?? Jeg skal have kontaktlinser i, der ligner katteøjne, der er hvide og sorte, så har lidt overvejet hvide negle.

http://fantasy-lenses.com/pinkmanson-crazylinser-21.html skal have disse linser i. Og så har jeg rødt hår

Jeg ved ikke om du har fået det svar du ville, men jeg ville helt sikkert prøve OPI's black shatter top coat ovenpå en mørkerød .. eller hvis du vil kan du tage den over en hvid neglelak .. 

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Julymama skriver:

Jeg ved ikke om du har fået det svar du ville, men jeg ville helt sikkert prøve OPI's black shatter top coat ovenpå en mørkerød .. eller hvis du vil kan du tage den over en hvid neglelak .. 

Bum bum, jeg kan ikke nå at købe nye neglelakker inden, så det går ikke  Tak ellers!

Anmeld

10. maj 2011

Julymama

Dinna88 skriver:

Bum bum, jeg kan ikke nå at købe nye neglelakker inden, så det går ikke  Tak ellers!

Jaaa så blir det jo lidt svært hehe 

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

Julymama skriver:

Jaaa så blir det jo lidt svært hehe 

Jep. Men både rød og hvid ligger jeg inde med, så indtil videre bliver det en af dem - hælder mest til rød

Anmeld

10. maj 2011

Julymama

Dinna88 skriver:

Jep. Men både rød og hvid ligger jeg inde med, så indtil videre bliver det en af dem - hælder mest til rød

Rød det stemmer jeg helt sikkert også for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.