Neglelak til kattekostume??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Dinna88

Godaften! 

Jeg skal på fredag være udklædt som kat, til min sidste skoledag. Jeg skal have sorte ører, sorte leggins, sort top samt sort nederdel og sko på. Det er jo fredag den 13. Men.... Hvad for en farve neglelak skal jeg have på?? Jeg skal have kontaktlinser i, der ligner katteøjne, der er hvide og sorte, så har lidt overvejet hvide negle.

http://fantasy-lenses.com/pinkmanson-crazylinser-21.html skal have disse linser i. Og så har jeg rødt hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

aya-zia

Dinna88 skriver:

Godaften! 

Jeg skal på fredag være udklædt som kat, til min sidste skoledag. Jeg skal have sorte ører, sorte leggins, sort top samt sort nederdel og sko på. Det er jo fredag den 13. Men.... Hvad for en farve neglelak skal jeg have på?? Jeg skal have kontaktlinser i, der ligner katteøjne, der er hvide og sorte, så har lidt overvejet hvide negle.

http://fantasy-lenses.com/pinkmanson-crazylinser-21.html skal have disse linser i. Og så har jeg rødt hår

jeg syntes en neglak som siger PANG... en KNALD RØD...

Anmeld

10. maj 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Godaften! 

Du skal da ha en postkasse rød farve på dine negle snut.. Det ku da se hammer fed ud..

Anmeld

10. maj 2011

Camillee

quar20 skriver:

Du skal da ha en postkasse rød farve på dine negle snut.. Det ku da se hammer fed ud..

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

aya-zia skriver:

jeg syntes en neglak som siger PANG... en KNALD RØD...

Jeg har faktisk lidt overvejet det, og så en rød lipgloss til det røde hår

Anmeld

10. maj 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Jeg har faktisk lidt overvejet det, og så en rød lipgloss til det røde hår

Ja præcis... Det ku være SUPER fedt...!! Ej HUSK billeder ikk

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Jamen jamen, det havde jeg jo overvejet - når nu I er flere der siger det, så er det da klarten mulighed Men jeg tænkte bare... "En kat har da ikke røde klør"

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Ja præcis... Det ku være SUPER fedt...!! Ej HUSK billeder ikk

Jo, for katten! (haha) Jeg regner med at holde mig ædru for at kunne tage mit kamera med. 

Anmeld

10. maj 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Jamen jamen, det havde jeg jo overvejet - når nu I er flere der siger det, så er det da klarten mulighed Men jeg tænkte bare... "En kat har da ikke røde klør"

Jooo den har så hvis den har været oppe at slås med en anden kat som så har blødt...!!

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

Dinna88 skriver:

det kommer da an på hvad den har kradset i

Jeg synes helt klart det kunne se fedt ud med pang røde negle!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.